Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 waarschuwing

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

waarschuwing Empty
BerichtOnderwerp: waarschuwing   waarschuwing Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:08 pm

Heey, ja voor de meeste is dit heel erg onzin, maar het lijkt me handig dat ik ff waarschuw over de reclame.
Soms, of meestal heb je reclames waarmee ze zeggen dat je erg veel geld kan winnen.
Maar jullie snappen toch wel dat dit gewoon oplichterij is? Nooit je mobiele nummer weggeven, en het liefst ook niet via girlzforum. Als ik het zie zal ik het gewoon verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Eclipse.
Blijft Hangen
Eclipse.


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 04-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In de buik van een reus o.O

waarschuwing Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarschuwing   waarschuwing Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:01 am

haha duidelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
granaatan
Moderator
granaatan


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens, waar het sneeuwt.

waarschuwing Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarschuwing   waarschuwing Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:35 am

Imissu, ik heb net ontdekt dat alleen als je ongeregistreerd hier komt dat er dan wat ads zijn.
Dus je hoeft je geen zorgen te maken op gf als je bent ingelogd maar anders wel.

Wees er altijd zeker van dat je een virus-scanner aan hebt staan, want geloof me, een virus wil je echt niet hebben, en ja, ik heb ervaring met gemene virussen die er op uit zijn je hele bank-account te hacken, en er niks meer van over te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





waarschuwing Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarschuwing   waarschuwing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
waarschuwing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Info :: De leiding-
Ga naar: