Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 ouders overhalen voor werk

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

ouders overhalen voor werk Empty
BerichtOnderwerp: ouders overhalen voor werk   ouders overhalen voor werk Icon_minitimezo jan 16, 2011 3:35 am

hai mensen<3
uuh, ik kan wel wat tips gebruiken om mijn ouders over te halen dat ik mag gaan werken bij het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd. Ik vond t meer bij problemen dan bij werk passen omdat ik jullie hulp/oplossingen wel kan gebruiken.
Het idee van die baan is dat je voor een soort tv gids (zal de naam niet noemen) moet treinen door zuid nederland met zn 4e. aangekomen in de stad waar je die dag moet zijn moet je daar op straat abonnementen aan smeren haha. ik heb daar eergister gesolliciteerd en kreeg een contract aangeboden ouders overhalen voor werk 16766 voor een half jaar. zaterdag heb ik eerst een training en dan mag ik de week daarop meteen beginnen! ik wordt woensdag gebeld of ik zaterdag die training nog wil en mag.

mama had me voor de sollicitatie afgezet en nu vind ze het er ordinair en is bang dat het niet veilig genoeg is. dat heeft ze dan ook tegen papa verteld
om dat baantje te mogen hebben heb ik van 1 van de 2 een handtekening nodig.
papa zegt dat ik of moet wachten tot ik 16 ben, maar dat half jaartje maakt toch niks uit?! of dat een vriendin daar ook moet gaan werken, ookal gaat die dan niet naar dezelfde stad die dag. gewoon dat niet alles onbekend is. maar geen van mijn vriendinnen hebben daar behoefte aan. hebben jullie tips hoe ik mijn ouders kan overhalen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

ouders overhalen voor werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: ouders overhalen voor werk   ouders overhalen voor werk Icon_minitimezo jan 16, 2011 5:26 pm

Heb je niet een nummer van die mensen waar je het contract van gekregen hebt? Je kunt natuurlijk vragen of je ouders met hun willen praten, zodat ze kunnen uitleggen dat het niet gevaarlijk is en dat je nog trainingen krijgt ook. Je kunt ook kijken wat je op zo'n training allemaal leert, en hoe oud de collega's zijn waarmee je op stap gaat. Als je dit allemaal op een rustige manier uitlegt en erbij verteld waarom je zo graag je eigen geld wilt verdienen (en dat over een half jaar het baantje natuurlijk al naar iemand anders is gegaan), denken je ouders er misschien nog over na. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
lonelyday
Trouwe Member
lonelyday


Aantal berichten : 311
Registratiedatum : 11-02-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : eeehm,, hierzo

ouders overhalen voor werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: ouders overhalen voor werk   ouders overhalen voor werk Icon_minitimezo feb 13, 2011 1:05 am

Zelf begrijp ik je ouders, het is niet echt een werk watj e gezamelijk doet, je staat meestal alleen in zo'n stad.
En het is niet zomaar werk, en k heb wel respect voor je, want ik had het echt niet gedurft, zelf sta ik op de markt met brood en koek.
Maar als jij het echt graag wilt doen, moet je het gewoon doen, maar ik begrijp je ouders wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ouders overhalen voor werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: ouders overhalen voor werk   ouders overhalen voor werk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ouders overhalen voor werk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» cadeautjes voor een jongen
» Programma voor muziekk.
» Bedankje voor Imissu!!<3
» Stel je hier even voor #2
» Stel je hier even voor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: