Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Slaapprobleem.

Ga naar beneden 
+8
Girlzforumlover. <'3
Feel.
ikbenjounietdushii!
MONAxTOETJE
TamSz
primrose
Bless
xdiamantje
12 plaatsers
AuteurBericht
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 2:27 am

Hee girlz,
Ik zit met een probleem, en ik baal er best wel van, want het is slecht voor mijn gezondheid.
Ik ga altijd laat naar bed 's avonds en dan wil ik er 's morgens niet meer uit.
Zoals nu dus.
Het is 00:26, en ik moet verdorie morgen naar school, om kwart over 6 opstaan, douchen, aankleden, haren doen, make - up enz. Dit is dan misschien een uitzondering, een geval van "heel laat", maar we hadden een soort feest en we hebben tot nu zitten eten! En morgen moet ik dus weer naar school, en zit ik als een zombie in de klas. Ik zit met mijn handen in het haar, want ik weet echt niet wat ik moet doen. Iedere dag denk ik: zo, nu ga ik eens flink op tijd naar bed! En dan is het mijn bedoeling dat ik er rond kwart voor 9, of 9 uur in lig, maar dan is het inmiddels toch weer half 10 ofzo. En ik heb morgen ook nog een heel late dag! Tot kwart over 5! Sad Wat moet ik doen? Grrrrr, ik haat dit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 3:49 pm

Sorry dat ik het vraag, maar wat is het probleem? Ja slapen..maar wat precies?

Een keer om half een slapen, dat doe ik elke dag en meestal later.


Laatst aangepast door Bless op ma jan 17, 2011 4:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 4:44 pm

Je moet gewoon streng voor jezelf zijn Razz
je zorgt er gewoon voor dat je alles wat je moet doen gedaan hebt voor acht uur en dan kan je nog ff een halfuur tv kijken of whatever en dan naar bed. Ik heb er vaak last van na t weekend want dan ben ik laat slapen gewend en dan moet ik maandag weer vroeg op en dan kan ik niet slapen EN niet opstaan -.-''
maar heb je er ook problemen mee om in slaap te komen of wat?? Slaapprobleem. 900815
<33
Terug naar boven Ga naar beneden
TamSz
Blijft Hangen
TamSz


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-12-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dordrecht

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 7:15 pm

Misschien moet je niet nog hier wat gaan posten maar gewoon naar bed gaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 9:55 pm

Je zegt dat je een slaapprobleem hebt, bel voor de zekerheid de dokter voor wat pilletjes op natuurbasis. Dat zijn pillen die door natuurlijke middelen gemaakt zijn waardoor je slaap krijgt. Ik heb ze ook, het zijn echt super kleine pilletjes.
Als je dat hebt geslikt, krijg je na een half uurtje slaap. Het bevorderd je slaap enorm, en je slaapt nog lekker goed en je slaapt ook door. Waardoor je 's ochtends ook niet chagrijnig bent.
Je moet dan wel optijd het pilletje nemen, maar dat is aan je eigen. Als je geen pilletjes wil dan moet je je gewoon voornemen om na goede tijden (als je dat kijkt) naar bed te gaan. En het is niet erg als je in je bed ligt en dat je niet kan slapen, want je lichaam is dan toch aan het rusten.
Als je elke dag rond half 9, 9 uur naar bed gaat... Wen je eraan, en val je meteen in slaap. Dit probleem heb ik namelijk ook gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
ikbenjounietdushii!
Blijfertje
ikbenjounietdushii!


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 109
Woonplaats : 0492 jonguhh

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 10:28 pm

ik heb dit probleem ook maar mama wil de dokter niet bellen omdat ze zegt dat ik tog geen pilletje krijg zou je misschien even willen vertellen hoe die pilletjes heten ?
misschien krijg ik ze dan wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimema jan 17, 2011 11:04 pm

Ik denk persoonlijk dat je inderdaad wat Primrose al zei dat je niet streng genoeg bent voor jezelf..
Je wil het zeg maar wel (in jouw geval vroeger naar bed gaan), maar je doet het niet.
Misschien heeft het te maken met 'spanning'.. Of dat je gewoon 'te druk' in je hoofd bent, qua gedachte's etc.
Drink gewoon lekker rond half 9 een kopje thee (het liefste kamille-thee)..
En lees nog een boek/tijdschrift in bed.

Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimedi jan 18, 2011 1:06 am

Ik zal ze even opzoeken, uno momento... Ze heten Valdispert.
Slaapprobleem. 1416429-valdispert-night-comp-40-nl-500
Mijn moeder zegt dat je dat gewoon bij de apotheek kunt kopen, en dan moet je wel even zeggen dat het voor jou is. Want er zijn verschillende soorten vormen van Valdispert, voor oudere mensen enzo.
Ook als ik jou was, zou ik op het moment wanneer je een zo'n pilletje neemt, een kopje thee inderdaad, of warme melk drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimedi jan 18, 2011 3:00 pm

Maar slaappillen zijn echt heel slecht voor je !
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimedi jan 18, 2011 9:26 pm

Laat je moeder je helpen met je bedtijden, en maak iets van een schema.
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 12:50 am

primrose schreef:
Maar slaappillen zijn echt heel slecht voor je !
Valdispert niet, dat is op natuurbasis gemaakt, dus het is helemaal niet slecht. geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 2:20 am

primrose schreef:
Maar slaappillen zijn echt heel slecht voor je !


Dat dus! Ze zijn misschien niet eens slecht voor je lichaam, maar straks kun je niet meer zonder slapen. Ik zou eerst alle andere goede tips gebruiken. :)
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 7:38 pm

Je kan wel zonder slapen, want als je die Valdispert gewoon gebruikt zitten er geen medische rotzooi in die pillen, en je raakt er niet verslaafd aan. Wat een onzin. Ik heb ze zelf ook. En ik slik het al een half jaar niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustOnlyMe
Trouwe Member
JustOnlyMe


Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Naast Jou xD

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 8:45 pm

als je gewoon even te veel aan je hoofd heb 's avonds en je kn niet slapen dan is zo'n pilletje wel ff handig.. heb ik zelf ook wel is als ik shit aan me kop heb.. dan denk ik te veel na en is het ook weer 3 uur voordat ik slaap.. en dat is echt niet fijn...
maar pillen op natuurbasis zijn echt niet verslavend voor je:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 9:14 pm

MONAxTOETJE schreef:
Je kan wel zonder slapen, want als je die Valdispert gewoon gebruikt zitten er geen medische rotzooi in die pillen, en je raakt er niet verslaafd aan. Wat een onzin. Ik heb ze zelf ook. En ik slik het al een half jaar niet meer.

Jeetje wat doe je hysterisch. Ze vraagt toch om tips? Nou, mijn tip is om eerst trucjes zonder pillen te proberen. :roll:
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 9:29 pm

OKeej chill maar ik slaap de laatste tijd bijna niet maar ik raad je aan GEEN pillen te gebruiken maakt niet uit waarvan gemaakt want het remt je groei en is niet goed voor je. Het is onnatuurlijk, ook als het op natuurlijke basis dinges is, ik zou de tips gebruiken en anders eerst naar de dokter gaan of naar je moeder. Maar echt een tip voor iedereen, slik zo weinig mogelijk medicijnen tenzij t echt nodig is. Ik probeer zelfs zo minmogelijk paracetamollen te slikken Slaapprobleem. 900815
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimewo jan 19, 2011 11:54 pm

Doe gewoon al je werk van te voren, ook die van s´´ochtends. Slaap eerder en word iets later wakker. Als je niet kan slapen zet dan muziek in je oren ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimedo jan 20, 2011 8:08 pm

tips en dingen voor als je niet kan slapen ;

- Drink warme melk van te voren of thee.
- Lees je zelf in slaaap.
- Zet slaapmuziek op. (zeegeluiden, vogels. )
- Zet een raam open , en lig iet me te veel knuffels en kussen in je bed. te veel stof is niet fijn.
- Kijk geen enge films voor het slapen gaan.

Tips voor als je zegt dat je vroeg gaat slapen maar dattoch niet doet;

- Ga een schema maken en beloon je zelf als je het goed doet.
- laat je moeder je naar boven sturen om de tijd dat je wilt gaan slapen.

xxxhoopdatjeerwataanhebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimeza jan 22, 2011 4:27 pm

Anna schreef:
MONAxTOETJE schreef:
Je kan wel zonder slapen, want als je die Valdispert gewoon gebruikt zitten er geen medische rotzooi in die pillen, en je raakt er niet verslaafd aan. Wat een onzin. Ik heb ze zelf ook. En ik slik het al een half jaar niet meer.

Jeetje wat doe je hysterisch. Ze vraagt toch om tips? Nou, mijn tip is om eerst trucjes zonder pillen te proberen. :roll:
Hysterisch? Wat is je probleem? Ze zegt toch dat niks helpt. :roll:
Terug naar boven Ga naar beneden
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitimezo feb 13, 2011 10:51 pm

ik heb ook slaapproblemen..
maar ik heb wel wat tips voor je. (:

-concentreren op je ademhaling, dan dwaal je minder snel af met je gedachten
-als je uitademd zo diep mogelijk in je matras proberen te liggen, grote kans dat je niet zo ontspannen ligt en je spieren dan wat meer kan relaxen
-al je spieren aanspannen en onspannen, dan lig je misschien wat rustiger daarna
-huiswerk enzo af hebben voor dat je gaat slapen zodat je niet de hele tijd denkt aan wat je allemaal nog moet doen
-geen cola ofzo vlak voordat je gaat slapen
-neem eens een x een warm bad van te voren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapprobleem. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapprobleem.   Slaapprobleem. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapprobleem.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: