Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nederlandse programma's

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:24 pm

Oké, dat Glee een hit is weten we nu wel. En natuurlijk scoort gossip girl weer. Maar hoe zit het met onze Nederlandse televisiemakers? Welke programma's kijken jullie graag en welke omroep is het leukst? Welke presentator/presentatrice staat er om zijn/haar charisma en welke alleen om de looks? En aan welk programma zou je zelf wel eens mee willen doen? Drop het allemaal hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:28 pm

ik wil een keer meedoen aan de nederlandse Whip-out! lijkt me geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:37 pm

Ik houd van BNN! Ze maken nieuwe programma's die geen kopie zijn van Amerikaanse shows en de presentatoren vind ik ook leuk. Het enige minpunt is dat het soms een beetje kinderachtige spelletjes worden, maar dat is maar af en toe!

RTL vind ik ook leuke dingen hebben, maar veel gekopieerd. Zoals Benelux next top model etc. Take me out is ook leuk, al met al is rtl natuurlijk heel oppervlakkig. En Eddy Zoe is echt een eikel.

Net 5 vind ik ook tof, want die hebben fijne wegzwijmel series. En TMF vond ik sowieso al niets meer.

Ik zou zelf wel mee willen doen aan wie is de mol, lijkt me zo gaaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimedi feb 01, 2011 10:46 pm

ik ben dol op tmf!
ik kan gewoon niet zonder!

ik vind dingen als wie is de reisleider ook geniaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimedi feb 01, 2011 11:44 pm

The voice of hollandddd. <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimeza feb 05, 2011 4:57 pm

Wie is de mol.. en dat soort programma's I love it.
Terug naar boven Ga naar beneden
lonelyday
Trouwe Member
lonelyday


Aantal berichten : 311
Registratiedatum : 11-02-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : eeehm,, hierzo

Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitimevr feb 18, 2011 5:29 pm

Idd, wie is de mol en meer van die soort programmas, take me out vind ik ook wel grappig maar vooral heel fout, en ik hou van holland is ook altijd wel leuk Big smile ookal duurt het wel lang soms
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nederlandse programma's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlandse programma's   Nederlandse programma's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederlandse programma's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Media :: Tv en flims-
Ga naar: