Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Leer/nepleer is hoerig?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
nadinexx
Blijfertje
nadinexx


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 27

Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitimeza feb 05, 2011 3:34 am

Khad gisteravond een nepleren legging aan, en kreeg naar m'n kop geslingert dat het hoerig/sletterig was.. is dat ook zo??? Ik vind het zelf supermooi.. maar tmaakt me wel onzeker.. Wie draagt ook leer/nepleer en wie zegt er iets van..

Liefs..
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitimeza feb 05, 2011 2:33 pm

Is helemaal niet hoerig hoor! (Nep)leer wordt weer helemaal hot, dus je bent gewoon een beetje de trend vooruit. Ik zou het zelf zeker ook dragen, maar niet naar school of werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitimeza feb 05, 2011 3:08 pm

Nee, ik vind het juist heel stoer!
Ik vind het ook altijd cool om een lak of leren legging onder een lange capichontrui te dragen.
Blijf het gewoon dragen als jij dat mooi vind, en laat die andere tutten gewoon jaloers zijn ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitimezo feb 06, 2011 5:32 pm

(nep)leer is leuk !! Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:29 pm

Ik vind het niet hoerig hoor! Je hebt natuurlijk verschillende manieren van dragen..
Zelf heb ik een (kort) nepleren jasje van de Vero Moda, die draag je dan bijv. op een T-Shirt of tanktop..Ik vind het erg leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
nadinexx
Blijfertje
nadinexx


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 27

Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitimedo feb 10, 2011 12:26 am

Gelukkig:) Kheb namelijk 2 nepleren leggings en 3 nepleren jasjes(1 zomer, 1 winter en 1 voor binnen) ook weer zonde om het niet te gaan dragen:P
Bedankt:D
Liefs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leer/nepleer is hoerig?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer/nepleer is hoerig?!   Leer/nepleer is hoerig?! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leer/nepleer is hoerig?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» leer/nepleer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Lichaam en uiterlijk-
Ga naar: