| | What are you wearing today? | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
nadinexx Blijfertje

Aantal berichten: 85 Registratiedatum: 29-12-10 Leeftijd: 15
 | Onderwerp: What are you wearing today? za maa 19, 2011 3:29 pm | |
| De titel zegt al genoeg!
Ik heb vandaag een roze shirt aan met Love U erop een een zwarte legging eronder. En als ik buiten ben een zonnebril:D:D:D
Liefs |
|
 | |
nadinexx Blijfertje

| Onderwerp: Re: What are you wearing today? ma maa 21, 2011 6:15 pm | |
| Zwart-wit gestreept shirt(lang) Zwarte legging Zwart nepleren jasje Grijze enkellaarsjes |
|
 | |
xMarloes_Bieber SuperGirl

Aantal berichten: 1478 Registratiedatum: 02-01-11 Leeftijd: 62 Woonplaats: Biebercity.
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? ma maa 21, 2011 7:52 pm | |
| net gedouchd, zit al in men pyjama ahaha. - joggingbroek - HK shirt ~ ja 'k weet kinderachtig misschien , hou ook niet van Hello Kitty, maar hij is lekker lang en slaapt fijn ahah. ^^ - sloffen.  |
|
 | |
Lamia Blijft Hangen

Aantal berichten: 121 Registratiedatum: 14-01-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: Somewhere
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? di maa 22, 2011 5:28 pm | |
| Spijkerbroek Groen truitje met 3kwart mouwen Grijs vestjee |
|
 | |
Bless Trouwe Member

Aantal berichten: 436 Registratiedatum: 20-12-10 Leeftijd: 16 Woonplaats: Overal waar bart is xd
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? di maa 22, 2011 5:56 pm | |
| Spijkerbroek met gaten Paars hemd zwart vest sjaal versleten nikes met zwart/rode veters Kortom, vreselijk vloekend, but wathever __________________________________________________ He's too sexy for his shirt, so gimme a fuckin striptease
|
|
 | |
nadinexx Blijfertje

| Onderwerp: Re: What are you wearing today? di maa 22, 2011 6:35 pm | |
| D'blauwe skinny Zwart t-shirt met Love en pumps eronder
Liefs |
|
 | |
Imissu ForumQueen

Aantal berichten: 880 Registratiedatum: 20-12-10 Woonplaats: boven de prullenbakken van primrose en xLions :D
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? di maa 22, 2011 7:10 pm | |
| broek, bruin niet skinny  groene lange shirt enne een shirt met een soort van kat erop, maar heel mooi... __________________________________________________ |
|
 | |
Lupa ForumQueen

Aantal berichten: 849 Registratiedatum: 29-12-10 Leeftijd: 14 Woonplaats: een klein huisje aan de rand van het niets! =)
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? di maa 22, 2011 9:50 pm | |
| wit t-shirt met een door mijn moeder ge-airbrushde garfield onderbroek grijze joggingbroek
kortom.. welterusten! |
|
 | |
LianneHoran Senior Member

Aantal berichten: 3148 Registratiedatum: 24-12-10 Leeftijd: 15 Woonplaats: Net niet in Mullingar.
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? wo maa 23, 2011 6:18 pm | |
| Een rood shirt dat een schouder half bloot laat. Zwarte Legging met erover een kort spijkerbroekje. Zwart met witte nike's |
|
 | |

Aantal berichten: 1478 Registratiedatum: 02-01-11 Leeftijd: 62 Woonplaats: Biebercity.
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? wo maa 23, 2011 7:55 pm | |
| Heb toenstraks paardgereden , dus niet schrikken. en ik moest de hond uitlaten dus vandaar de schoenen. ~Knotje ~Paars, lilaachtig shirt met de tekst: Lovely - en met opgestroopte mouwen. ~Paardrijdbroek ~Lange sokken ~Gympen. |
|
 | |
Bless Trouwe Member

Aantal berichten: 436 Registratiedatum: 20-12-10 Leeftijd: 16 Woonplaats: Overal waar bart is xd
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? do maa 24, 2011 4:49 pm | |
| Broek met gaten + bretels Zwart lang shirt Blauw shirt erover heen Zwart/witte sjaal Grijze sokken __________________________________________________ He's too sexy for his shirt, so gimme a fuckin striptease
|
|
 | |
primrose Forum Legend!

Aantal berichten: 2168 Registratiedatum: 20-12-10 Leeftijd: 15 Woonplaats: Heaven
 | Onderwerp: Re: What are you wearing today? do maa 24, 2011 5:02 pm | |
| | Lupa schreef: | wit t-shirt met een door mijn moeder ge-airbrushde garfield onderbroek grijze joggingbroek
kortom.. welterusten! |
OMG EEN ONDERBROEK?? ECHTWAAR?! :O IK ook! wat toevallig! xd wha sorry joke Ik : - zwart hempje met daarover een roze shirt -zwart vestje - Spijkerbroek - sokken - gympen ^^ love them__________________________________________________ ♥ One Direction! ♥
I'm sorry i've got the one direction infection!
You don't know you're beautifull! ♥
*girlzforum rules!*
|
|
 | |
nadinexx Blijfertje

| Onderwerp: Re: What are you wearing today? do maa 24, 2011 6:31 pm | |
| Wit lang shirtje Bruine leren tailleriem Lichtblauwe skinny Bruine laarzen over de broek heen |
|
 | |
nadinexx Blijfertje

| Onderwerp: Re: What are you wearing today? vr maa 25, 2011 5:50 pm | |
| Zelfde lange witte shirt Zelfde lichtblauwe skinny Zelfde bruine laarzen Alleen nu een bruin leren jasje eroverheen |
|
 | |

| Onderwerp: Re: What are you wearing today? vr maa 25, 2011 8:20 pm | |
| Gehockeydd, dus neit weer schrikken. #Wit shirt met de tekst : Ciao Bella (in Coco Cola letters, onder de streep Italia en boven de letters Firenze (Florance) heb ik em gekocht. (: ) #onderboek. :O #kort (gym)broekje #scheenbeschermers.  #lange sokken. |
|
 | |
| | What are you wearing today? | |
|