| | Hoeveel sterren geef je de film boven je ? | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
xMarloes_Bieber SuperGirl

Aantal berichten: 1478 Registratiedatum: 02-01-11 Leeftijd: 62 Woonplaats: Biebercity.
 | Onderwerp: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? ma maa 28, 2011 5:06 pm | |
| Naja, titel zegt het al: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? De sterren mag je zo: :star: aangeven. Okee, die vond ik gewoon leuk Ik begin: Mamma Mia The Movie (: |
|
 | |
Bless Trouwe Member

Aantal berichten: 436 Registratiedatum: 20-12-10 Leeftijd: 16 Woonplaats: Overal waar bart is xd
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? di maa 29, 2011 3:09 pm | |
| 4 il y a longtemps que je t'aime __________________________________________________ He's too sexy for his shirt, so gimme a fuckin striptease
|
|
 | |
Daniieexx Trouwe Member

Aantal berichten: 483 Registratiedatum: 03-01-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: in een huis
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? za apr 02, 2011 1:47 pm | |
| Uhm niet gezien, maar de trailer even bekeken en geef hem
:star: :star:
Step up 3? |
|
 | |
Ilse •FT• Special Member

Aantal berichten: 624 Registratiedatum: 21-12-10 Leeftijd: 15 Woonplaats: Lost in Space! NyanNyanNyanNyanNyan!
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? zo apr 03, 2011 10:24 am | |
| :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: Enz. Enz. I LOVE THAT MOVIE <33333 EN IK HOU VAN MOOZE(A) a.k.a Adam Sevani  The lovely bones? |
|
 | |
xdiamantje SuperGirl

Aantal berichten: 1364 Registratiedatum: 23-12-10 Woonplaats: ergens in Nederland (:
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? vr apr 08, 2011 7:40 am | |
| Kende hem ook niet maar heb ff de trailer bekeken. :star: :star: :star: Want WOW wat een knappe jongen speelt daarin!! Gooische Vrouwen de film? |
|
 | |
xMarloes_Bieber SuperGirl

Aantal berichten: 1478 Registratiedatum: 02-01-11 Leeftijd: 62 Woonplaats: Biebercity.
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? vr apr 08, 2011 7:38 pm | |
| ik ken die dus niet.. hahaha, ff trailer kijken.. :star: :star: :star: :star: lijkt me wel heel leuk? Never Say Never 3D ? |
|
 | |
xdiamantje SuperGirl

Aantal berichten: 1364 Registratiedatum: 23-12-10 Woonplaats: ergens in Nederland (:
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? za apr 09, 2011 7:37 am | |
| :star: Het is dat je minimaal 1 ster móet geven... Maar ik vind JB echt niks aan, en dat ze dan ook nog een hele film over hem gaan maken is een beetje zonde van het geld maar goed, mijn mening  Rumor Has It? |
|
 | |
Louise Blijft Hangen

Aantal berichten: 219 Registratiedatum: 20-04-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Belgie
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? do apr 21, 2011 3:08 pm | |
| niet gezien trailer is wel grappig dus geef ik :star: :star: :star: :star: op 5 -- the twilight saga: new moon ? |
|
 | |
Michellexoxo Blijfertje

Aantal berichten: 80 Registratiedatum: 11-04-11 Leeftijd: 21 Woonplaats: Utrecht
 | Onderwerp: Re: Hoeveel sterren geef je de film boven je ? do apr 21, 2011 4:31 pm | |
| :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star:
Ik ben verliefd op alles wat twilight is
Red riding hood ? |
|
 | |
| | Hoeveel sterren geef je de film boven je ? | |
|