Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 The whole story!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 1:07 pm

Nja, zoals ik gister heb aangegeven zou ik het verhaal vandaag aan jullie uitleggen ;)
Aangezien het me momenteel wel erg dwars zit helpt het misschien ook wel om het van mij af te schrijven.

Nja het begon ergens eind Augustus.
Ik ben 15 augustus 2010 samen gekomen met mijn huidige vriend :).
Een weekje later ofzo gingen we naar de jj musichouse waar mijn vriend vaker was en daar leerde ik mandy kennen.
In het begin klikte het eigenlijk heel goed, ze was heel aardig en we waren vroeger beiden di-rect fan geweest dus we hadden ook gelijk een gespresonderwerp waar we het over konden hebben.
We hebben het die avond erg gezellig gehad en lekker gedanst en gepraat met elkaar.
Keren daarop volgden waarop we elkaar steeds vaker tegenkwamen in de JJ musichouse. Altijd erg leuk en gezellig.
Op een dag hadden we het over meidenforums. Ik heb namelijk jaren op GO gezeten en mandy zat op MH.
Omdat we het beiden leuke forums vonden heeft mandy zich lid gemaakt op GO en ik op MH.

De eerste kennismaken van mandy op GO was niet echt positief. Het was een vrij streng forum en als je je niet in het begin gelijk voorsteld dan krijg je iedereen over je heen.. Nja, dat gebeurde dus want mandy maakte haar eerste topic/bericht aan dat ze ziek was en mensen reageerden dus dat ze zich had moeten voorstellen en wat het ze zou interesseren dat zij ziek was.. Nja, leuk was anders maja ieder forum heeft zo zijn regels dus ik begreep het ook wel van de kant van GO.

Omdat ik mandy irl kon en we al vriendinnetjes waren geworden (dacht ik) nam ik het voor haar op en ben ik eigenlijk gebanned geworden omdat ik partij voor mandy koos en mandy op het forum alleen maar heeft lopen schelden met k-anker.
Nja, ik heb me erbij neergelegd. Ik heb het opgenomen voor een vriendin en ik vond het prima toen. Want dat is wat vrienden doen, die nemen het voor elkaar op (dacht ik).

Vervolgens ben ik lid geworden van MH omdat mandy maar bezig bleef dat het er zo leuk was blablabla.. :)
Ik heb mij netjes voorgesteld en vervolgens vond ik het leuk om in het videoboard een filmpje van mijn vriend te plaatsen waar hij gitaar speelt en zingt.. Ik was supertrots op mijn vriendje en dat wilde ik dus ook even showen. (logisch lijkt me).

Op het moment dat het filmpje was gepost met de tekst eronder: Mijn schatje, supertrots op hem. Ik kreeg allemaal reacties dat mijn vriend lelijk was, niet gitaar kon spelen, niet kon zingen en het werd steeds beledigender. Mandy was de moderator van het board dus ik heb er in eerste instantie maar geen reactie op gegeven. Aangezien de beledigingen op een gegeven moment doorgingen op Priveberichtjes en ik waarschuwingen kreeg waarom ik arrogant reageerde :S begon het me steeds meer te irriteren. Dus ik bij mandy, ik zeg dat zo tegen haar omdat ik dat niet echt leuk vond en zij de mod daar was en ik kreeg te horen dat ik ook niet overal op in moest gaan en ik kreeg ook waarschuwingen enzo.. en Mandy hielt zich er lekker buiten (leuke vriendin dus.)

Nja, op een gegeven moment was ik zo kwaad na wekenlange beledigingen en onzinnige waarschuwingen zoals ik ook kreeg voor discussies voeren in het discussiehoekje en grappig nieuws plaatsen in nieuwstopic enzo :S.

En toen barstte de bom. Ik ben op een gegeven moment uitgeflipt tegen de mensen die mij en mijn vriend liepen te beledigen. Op dat moment was ik niet meer welkom op MH en alle meiden liepen ineens te stalken op hyves met berichtjes als:

Je bent een vieze slet en je vriend is lelijk blablabla..
Ik daar natuurlijk tegenin dat ik haar maar een trieste tienermoeder vond want ja, ik slik veel maar ineens barst dus echt de bom he. Ineens begon Jenny mij te dreigen dat ze me wel ging slaan en dat ik maar naar Amsterdam moest komen. Dus dat was mooi, de dag erna was ik in Amsterdam om naar Good Charlotte te gaan in de melkweg.
Dus stuurde ik het berichtje van nice, morgen ben ik in A'dam kom maar tussen 5 en 7 naar de melkweg :').
Nja, je kunt het je voorstellen, ze was dus niet gekomen. Dus tussendoor denk ik, ik kijk ff wat ze op haar hyves heeft staan aangezien ze steeds www's over mij had.. Zie ik een reactie van mijn vriendin mandy dat ze zei dat ik maar gestoord was en dat ik het niet waard was en whatever. Nja als vriendin zijnde irriteerde me dat want ik zou dan nooit partij voor de ander hebben gekozen. Ik zou me er gewoon helemaal niet mee bemoeid hebben eigenlijk :S.

Nja, daarna tijden het concert kreeg ik door al het gezeik al hyperventilaties en ik ben dus na 3 nummers naar buiten gebracht en ik heb er toen voor gekozen om mandy te bellen en om verhaal te vragen.
Er viel op dat moment niet met haar te praten aangezien ze alleen mij dingen begon te verwijten waarom ik op dingen was ingegaan enzo en dat ik geen mensen moest uitschelden scratch hmmm????
Nja.. Ik heb toen het gesprek afgekapt en gedacht, we zien morgen wel verder en dan praten we wel.
De dag erna op msn geprobeerd met haar te praten. Nja dat lukte al niet echt, dus ik baalde wel want ik vind dat je met vriendinnen moet kunnen praten als je iets dwars zit.
Vervolgens maar overgestapt op koetjes en kalfjes gesprekken om maar zo min mogelijk over alle stress te praten.
Alleen zelfs dat werkte niet want mandy bleef bezig op MH en de meiden met wie ik ruzie had.
na 3 weken in de stress te hebben gezeten dat ik haar eigenlijk niet kwijt wilde als vriendin maar dat het gewoon niet meer werkte voor ons en we er toch nooit uit kwamen heb ik het me maar erbij neergelegd. Ik denk nja, dan maar geen vrienden dan zie ik je gewoon als vage kennis en als we elkaar tegenkomen kort praatje, that's all.. Geen diepe gesprekken meer voor ons..

Tot de dag........
Mandy had gemeet met een meisje van MH waar ik conflict mee had gehad. Dus ineens wilde mandy een webcamgesprek op msn. Ik denk nja, prima. Accepteer. Vervolgens zegt ze Miran is hier Big smile leuk he.. Ik zo oh wie is dat leuk joh (net gedaan of ik haar niet meer kon enzo om niet de stress te gaan zitten bouwen.)
Nja ik merkte al dat mandy op dat moment veel aan het giechelen was en ze begon me samen met die vriendin recht in mijn gezicht uit te lachen op mijn limburgs accent.. Wij waren ook met een paar man. Joel (estherr's vriendje) zat naast me bij de pc en hij wou lollig zei en had het over dat mannen met krullen sexy waren.. Waarop mandy even stoer wilde doen en zegt ja maar niet met jou kop erop joel :S..
Ik heb gewoon normaal het gesprek afgekapt enzo.. en toen iedereen hier weg was heb ik mandy een sms gestuurd waarin stond dat ik de vriendschap wou verbreken omdat het niet ging werken en dat ik het zo laf vond dat ze mij uit lachtte met die miran en omdat ze joel (die tevens ook een vriend is geworden) afkraakte.. Ik voelde me werkelijk opgelucht dat ik die sms had verstuurd.. 10 min later op msn, Mandy komt online.. nja duurde 3 seconden en ze begon zich eruit te lullen dat ze het niet had gezegd enzo :S (nja ik ben niet doof ofzo). dus ik typte: pff mandy hou op, ik ben er nu klaar mee.
Toen begon ze mij voor h0er uit te maken en mijn vriendje voor h0erenloper enzo.. en dat moet je bij mij niet doen, dan zie ik zwart.. dus ik heb gezegd dat ze maar moet oppassen met wat ze zegt en dan ze 1 groot probleem heeft met me.

Nja, ik heb het allemaal een beetje laten rusten enzo.

Vervolgens 25 feb mijn verjaardag zou iedereen naar de jj musichouse komen om daar mijn verjaardag te vieren. 5 minuten voordat mijn verjaardag begon heeft mandy naar iedereen die ik ook maar ken ( zelfs nichtjes) een mail gestuurd dat ik zou gaan roddelen en dat mensen maar niet naar me moesten luisteren en nog meer ..
Ik balen, mja wou haar geen voer geven door uitleg van de mail te vragen ofcourse.. Alles genegeerd, alleen met goede vrienden erover gepraat enzo.. en maar laten rusten. Vervolgens loopt ze nog steeds rare dingen over me te verzinnen en gisteravond waren we in de jj musichouse en heeft ze de hele avond over mij en mijn vriend lopen roddelen :S.
Er zijn zelfs al een aantal mensen die nog geen hoi meer zeggen tegen ons.
Ik zit er best wel mee en weet gewoon niet wat ik moet doen?
Ik woon net een half jaar in zuid holland. Zij maakt profijt ervan dat ze iedereen al jaren kent waardoor mensen haar eerder zullen geloven dan mij..

pfff.. Het irriteert me mateloos..
Moest het even kwijt aan jullie :$..

Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:21 pm

Je kan hier niets aan doen, en je moet ook niets doen. Je moet niet op je emailtjes reageren, of krabbels, of what ever. Je moet jezelf gewoon helemaal van haar afsluiten, en zorg ervoor dat je met iemand hierover praat, dat helpt echt heel erg.
JEZUS WAT EEN GEK MENS>< en , hoe heb jij deze gf gevonden?
Ik ben ook van een forum weg gegaan omdat de druk daar gewoon te groot was, ik begon als newbie, en ik kreeg alleen maar laffe beetje vernederende opmerkingen van de moderators daar, ze kleineerde me echt. Ik ben echt blij dat ik nu een ander forum heb, en dat ik nog eens de regels kan beslissen, maarja grote fora zijn altijd wat strenger.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:22 pm

(* ohw ja en wat een lang stuk heb jij geschreven, het was echt ff slikken hoor, ben dyslectisch x] )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:27 pm

Ohw.. god :O.. Ja kan me voorstellen dat het veel is :'), ik heb bepaalde details zelfs weggelaten hihihi ;), kon er nog meer over kwijt eigenlijk..

Nja, ik praat er wel geregeld over met vrienden en mijn vriendje natuurlijk maar na gisteravond heb ik er vanacht over gedroomd dat ze echt iedereen die ik hier ook maar ken tegen me op zou hebben gezet. Dus ik werd een beetje verontrust wakker ervan.. Mja, hopelijk houdt ze binnenkort eens op.

GF heb ik gevonden via google, eerst wat gelezen en gekeken en toen het me echt leuk leek dacht ik dat ik me maar eens lid moest maken.. Ik moet ook zeggen dat ik het hier veel leuker vind dat de grote fora.
Mja MH was eigenlijk ook niet erg groot, want GF² is een stuk actiever zelfs.

Ik maak me alleen superkwaad op mandy. En ik heb nogal last van kookpannetjeseffect :'), Ik zit zo op punt 10 en dan ontplof ik en daar moet ik me echt tegen beschermen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:35 pm

Ohw het spijt me echt, maar ik zal zelf helemaal flippen in zo'n situatie, en ik zou er ook niet eens zo uitgebreid over kunnen praten. Ik snap wel dat het moeilijk is, maar een goede oplossing heb ik niet jammer genoeg... (jezus, je kan het dus op google vinden...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:39 pm

Wat? alles stress van meidenhoekje?? staat dat op google :O

Ja ik moet me ook beheersen niet uit mijn pan te flippen.. Maar daar schiet ik natuurlijk ook niets mee op.. Want dan denken mensen juist, zie je wel wie vero is terwijl ik helemaal geen ----- ben. :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:43 pm

Vergeet nooit wie jij zelf bent, en gedraag je ook niet anders dan je normaal zou doen. En als mensen slecht over je gaan denken, is het tijdelijk goed. Je moet ervoor zorgen dat alles een beetje rustig is, want nu kun je gewoon echt niets doen. Als het rustig is, ga je bij praten met mensen die eerst niet, maar nu wel slecht over je denken, waarschijnlijk is het allemaal niet zo groot als je denkt, maar lijkt het groot omdat je natuurlijk geschrokken ben, van die gekke niet-vriendin van je Razz sterkte <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:48 pm

Ja dat kan wel..
Ik vind het gewoon niet bepaald een leuk idee dat mensen die er niets van afweten partij kiezen.. Kom op, basisschoolniveau is allang achter ons.

Ik ben 22 en zij is 20 :S
Waar gaat het heen met de wereld?
Maar je hebt helemaal gelijk Imissu :) Ik hou me gewoon rustig en uiteindelijk komt het wel goed met die anderen mensen.
Jammer dat sommige meiden zo oneerlijk zijn..
Mja. Ik weet nu wel wie vrienden zijn en wie niet ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:54 pm

punkrockprincess schreef:
Ja dat kan wel..
Ik vind het gewoon niet bepaald een leuk idee dat mensen die er niets van afweten partij kiezen.. Kom op, basisschoolniveau is allang achter ons.

Ik ben 22 en zij is 20 :S
Waar gaat het heen met de wereld?
Maar je hebt helemaal gelijk Imissu :) Ik hou me gewoon rustig en uiteindelijk komt het wel goed met die anderen mensen.
Jammer dat sommige meiden zo oneerlijk zijn..
Mja. Ik weet nu wel wie vrienden zijn en wie niet ;)
haha, dat eerste geld blijkbaar voor sommige mensen niet Razz
Ach, ik denk dat achter die sommige meiden iets heel kwetsbaars schuilt, en misschien was hun basisschool niet zo leuk... Laat deze gekwetste meisjes niet jou kwetsen, en hou de zelfvertrouwen dat je nu hebt, ik ben jaloers op je

I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:58 pm

Hehe, jaloers op mij :O
Zo zelfverzekerd ben ik niet altijd :').
Ik heb er zelfs therapie voor gehad om zelfverzekerder te worden :O..

Maar dankjewel Imissu, je bent een schat <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 3:02 pm

punkrockprincess schreef:
Hehe, jaloers op mij :O
Zo zelfverzekerd ben ik niet altijd :').
Ik heb er zelfs therapie voor gehad om zelfverzekerder te worden :O..

Maar dankjewel Imissu, je bent een schat <3
Ik ook :$ maar ik had ook andere problemen..., ik ga nog steeds eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 3:07 pm

^Okeej? :O

Therapie doet wonderen! Het heeft echt veel vooruitgang geboekt bij mezelf.
Ik durf weer mensen te vertrouwen enzo..

(mja soms vertrouw je mensen die je beter niet kan vertrouwen ^^)

Mja, Life goes on Big smile
Ik heb een hele lieve vriendin aan Estherr.. Don't need unreal people in my life ;)

Btw, ik pb je effetjes Big smile

kus
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimezo maa 06, 2011 3:09 pm

OK Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Louise
Blijft Hangen
Louise


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 20-04-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Belgie

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimedo apr 21, 2011 5:51 pm

dat is behoorlijk kut,
ik zou haar een mail sturen en daarin zetten
wat je over haar denkt en waarom dat ze dat allemaal gedaan heeft
en dan moet je daar ook inzetten dat jij het ook voor haar hebt opgenomen en dit en dat
en als dat niet help
negeren?
het is moeilijk, dat weet ik, maar je kan het mss wel proberen
ook kan je met je vriendje over praten
en zien wat hij zegt
succes !
Terug naar boven Ga naar beneden
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitimedi apr 26, 2011 8:06 pm

@ Louise.

Ik heb haar laatst een e-mail gestuurd omdat ik de strijdbijl graag wil begraven.. Maar tussentijds is er nog veel geluld enzo.. dusja, ik vond het eigenlijk prima als we maar geen ruzie bleven houden..

vriendinnen worden we nooit meer.. dat kan ik gewoon niet meer na alles..
Mja, zij denkt nu omdat ik die mail heb gestuurd dat we nu ineens weer dikke vriendinnen zijn ofzo :S.. krijg sinds dag 1 dat we weer enigzins oppervlakkig praten allemaal hartjes en ik mis je blablabla shizzle :') ..

Afgelopen zaterdag zag ik haar maar ik was toch nog te boos in mezelf om leuk te gaan lopen doen..

weet niet hoe ik die boosheid los kan laten Blush.. alle woorden en daden spelen dan door mijn hoofd als ik haar zie en mijn handen jeuken om een klap te verkopen.. maar dat moet ik gewoon niet doen.

Ik vind het moeilijk..
Weet echt niet wat ik ermee aan moet :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The whole story! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The whole story!   The whole story! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The whole story!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Secret Story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: