Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.

Ga naar beneden 
+13
punkrockprincess
Lupa
xbutterfly
JustOnlyMe
Girlzforumlover. <'3
Bless
Eclipse.
LianneHoran
granaatan
Bunny
primrose
MONAxTOETJE
xdiamantje
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimewo dec 29, 2010 11:03 pm

Post hier de liedjes die een speciale beteknis voor je hebben en leg uit waarom.
Hier komen een paar van mijn speciale liedjes ;
Love of my life - Queen ; Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb daar erg veel moeite mee maar dit was vroeger echt hun liedje, en dan werd alles weer een beetje vergeven en vergeten.
Goodbye my lover - James Blunt ; Dat is dus wat er aan de hand is met mijn ouders en hierdoor moet ik telkens weer huilen als ik het hoor, maar het lucht me wel een beetje op.
Altijd wel iemand - IOS ; Ik voel me vaak heel erg alleen. Dan denk ik dat niemand om me geeft, maar als ik dit liedje op zet dan voel ik weer een beetje hoop en dan weet ik dat er eigenlijk echt wel iemand is die om me geeft.
Het dorp - Wim Sonneveld ; Hier luisterden ik en mijn vader altijd naar in de "betere tijden". Toen alles nog gelukkig en blij enzo was. Maar mijn vader is nogal veranderd en als ik hiernaar luister denk ik daar weer aan terug, maar wel met een telleurgesteld gevoel...
I will always love you - Whitney Houston ; In het begin van de scheiding van mijn ouders vertelde mijn moeder me dat ze altijd van mijn vader zal blijven houden, maar als mijn vader of moeder weer over elkaar schelden enzo, luister ik hiernaar en dan denk ik weer aan wat mijn moeder me heeft gezegt.
Ik heb nog heel veel van zo'n gevoelige liedjes met een bijzondere betekenis maar anders word het wat te vol. Dus zet hier liedjes die ook jou een bijzonder gevoel geven en vertel erbij waarom.


Laatst aangepast door xdiamantje op do dec 30, 2010 12:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:20 am

Ik heb maar een liedje, die werd gedraaid op de crematie van mijn oom.
Immortality van Celine Dion.
Verder heb ik niet echt een speciaal liedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:35 am

Wat erg, hoe is hij dood gegaan? (als ik dat mag vragen).
Sterkte! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:37 am

Oh al twee jaar geleden. Maarja, blijft nog vers in het geheugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimedo dec 30, 2010 1:10 am

Mooi topic I love you ik zal binnekort ff kijken Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimedo dec 30, 2010 2:00 am

Edward Maya- Stereo love !! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
granaatan
Moderator
granaatan


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens, waar het sneeuwt.

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimevr dec 31, 2010 12:21 am

Zoals mijn onderschrift zegt; Life is for Living - Coldplay, en dan vooral de Live 2003 versie 🤡
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimevr dec 31, 2010 10:50 pm

Opa van Marco Borsato

omdat ik dat samen met mijn neefjes en nichtje dat heb voorgedragen als gedicht op de crematie van mijn opa
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 01, 2011 1:09 am

Wat mooi, Li.
Sterkte.
Ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn opa of oma zou moeten, als ik met niemand wil praten of niemand me begrijpt zijn mijn opa en oma er voor me. Ik hou zo ongelofelijk veel van hun <3.
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimezo jan 02, 2011 9:15 pm

Dankjee,,
het is al een paar jaar geleden maar toch,,
dit nummer blijft altijd in mijn hart..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse.
Blijft Hangen
Eclipse.


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 04-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In de buik van een reus o.O

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 08, 2011 1:00 am

When You're Gone - Avril Lavigne; als dit liedje voorbij kwam op radio e.d. zei mijn (nu overleden) opa altijd: 'het liedje is niet echt in mijn stijl, maar de tekst raakt mijn hart.' Die woorden galmen gewoon door mijn hoofd. Ik mis hem heel erg. Gisteren was het één jaar geleden dat ik hem verloor aan longkk.


Schouder aan Schouder - Marco Borsato en Guus Meeuwis; mijn vriendinnen betekenen alles voor me. Soms vergeet je hoe belangrijk ze zijn als het even niet meezit, maar als je er samen voor gaat, komt alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 2:01 pm

Werd De Tijd Maar Terug Gedraaid - Jeroen van der Boom.
Dochters - Marco Borsato.
Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 2:04 pm

Stereo Loveeeeeeee : heart:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 4:57 pm

3 doors down- away from the sun

Het is zo mooi, dat ik erbij wil huilen en ervan geloof dat ik niet moet opgeven. Een lied dat me laat schamen dat ik mensen zoveel pijn heb gedaan. Het heeft me onder en les al weg laten rennen, het laat me te diep nadenken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 7:26 pm

Stuck in the moment - justin bieber.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 8:23 pm

Biebeeeer <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 8:30 pm

JAAAAAAAAAAAA! <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
JustOnlyMe
Trouwe Member
JustOnlyMe


Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Naast Jou xD

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza jan 22, 2011 9:27 pm

Marco borsato - afscheid nemen bestaat niet: omdat me ouders 10 jaar geleden gescheiden zijn en en me moeder paar jaar later tegen me zei dat ik dit liedje moest luisteren en ik vond het gewoon passend omdat je nooit afscheid neemt van iemand want degene zit altijd in je hart... en hij werd gedraait op de crematie van me pa...

marco borsato - dochters en andre hazes - wees zuinig op mijn meissie: mijn pa vond dt een heel mooi nummer...

enrique iglesias - hero : een goeie vriend (die vet goed kan zingen) heeft dat liedje voor mij gezongen toen ik thuis stress had en met me pa's overlijden enzo en dat ik altijd bij hem terecht kan...

Terug naar boven Ga naar beneden
xbutterfly
Newbie
xbutterfly


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 05-02-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : @ the world.

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimezo feb 06, 2011 12:47 am

i'll be waiting - lenny kravitz.
telkens weer - willeke alberti.
die van lenny kravitz omdat ik een tijdje in een dip zat en een goede vriend stuurde me die, was ik heel blij om.
en die van willeke alberti omdat ik telkens weer teleurgesteld word door dierbaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimezo feb 06, 2011 2:23 pm

Robbie Wiliams-Angels
omdat die speciaal werd gedraaid voor mij en mn vriendje in Night Fever(disco)
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimezo feb 06, 2011 2:30 pm

If i let you go - Westlife omdat ik daar altijd naar luister als ik het even niet meer zie zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimedo maa 03, 2011 2:50 pm

Incubus met I miss you.
Mijn vriend speelde/zong dat 8 jaar geleden al voor me en sindsdien is het ons nummertje geworden. Het is en blijft speciaal <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SaintRuth
Newbie
SaintRuth


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In the City of the Damned

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimewo maa 16, 2011 7:55 pm

Green Day - Know Your Enemy
Hij werd speciaal voor mij gedraait op schoolkamp en iedereen ging helemaal los en mee schreeuwen met het refrein terwijl ze nóóit green day luisteren enzo. Dat vond ik echt geweldig! <33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Ruth_GreenDay
evo
Newbie



Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-08-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : etten-leur

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimevr aug 26, 2011 11:18 pm

Mite m - afscheid het gaat over een meisje die zelfmoord heeft gepleegd omdat haar vader overleden was aan ------, het is gwn keimooi:heart:



jake coco - broken hearts and fairytales is gwn keimooi nr!



jake coco - daddy's eyes i love that song



beyonce - listen gwn mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilse •FT•
Special Member
Ilse •FT•


Aantal berichten : 624
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lost in Space! NyanNyanNyanNyanNyan!

Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitimeza aug 27, 2011 1:28 pm

SaintRuth schreef:
Green Day - Know Your Enemy
Hij werd speciaal voor mij gedraait op schoolkamp en iedereen ging helemaal los en mee schreeuwen met het refrein terwijl ze nóóit green day luisteren enzo. Dat vond ik echt geweldig! <33
Green Day ♥
Well,
Green Day - 21 Guns.
Toen mijn vriendin zelfmoord heeft proberen te plegen, heb ik deze ZO vaak geluisterd. ;$
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.   Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier jou muziek die een speciale betekenis voor je heeft.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier even voor.
» Stel je hier even voor #2
» Het Grote Muziek Topic!
» Leuk muziek om te downloaden.
» Programma voor muziekk.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Media :: Muziek-
Ga naar: