Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ruzie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Abc...
Blijfertje
Abc...


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-11
Woonplaats : Hollandiaa!

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Ruzie   Ruzie Icon_minitimewo aug 31, 2011 10:56 pm

Hoi

Vakantie is voorbij, en ben nu naar de 3e gegaan. Alleen is nu heel onze klas uitklaar gehaald. Ik zit nu helemaal alleen en al mijn vriendinnen zitten in de andere klas. Gelukkig kende ik al wel een paar kinderen die nu bij mij in de klas zitten, en heb hun nu dus als vriendinnen.
Alleen nu zijn mijn oude vriendinnen boos op mij, dat ik niet meer bij hun kom zitten in de pauze, en dat ik bijna niks meer tegen hun zeg! Terwijl ik dat wel gewoon doe! alleen ben ik nu bang dat als ik in de pauze bij mijn oude vriendinnen ga zitten, dat ik dan de nieuwe vriendinnen van mijn nieuwe klas kwijt raak. Ik heb ze dit duidelijk gezegd dat hun nog bij elkaar zitten en ik niet dus dat ik nu nieuwe vriendinnen moest maken, maar toch hielp dit niet.

Maar nu een nog groter probleem : we hebben vrijdag sportdag, en voor de vakantie moesten we kiezen wat voor workshop iets we wouden doen. Toen hebben we met z'n alle hetzelfde gekozen. Nu heb ik dus ruzie met hun, en ik kan niet meer wisselen.


Iemand tips? Sorry voor dit lange verhaal, maar ik ziet hier echt heel erg mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
xHYPER-
Newbie



Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-09-11

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimedo sep 01, 2011 1:41 am

Als het echte vriendinnen zijn, horen ze te begrijpen dat je in z'n situatie zit. Bedoel als je in je eentje naar een andere klas gaat is het lastig en je wilt graag ook vriendinnen in die klas zodat je daar niet alleen bent ofzoiets. Maar ze moeten eigenlijk wel begrijpen dat je nieuwe vriendinnen moet maken in je nieuwe klas.

en over je probleem, probeer het uit te leggen aan je vriendinnen en anders doe je het een voor een. Als eentje het maar snapt dan kan die het uitleggen aan alle andere.

Het kan zijn dat ik het verkeerd heb opgemerk, of gelezen en dat ik je niet goed advies geef, sorry daar dan voor. Maar ik probeer je te helpen.

en als je in een andere groep wil, gewoon vragen bij sportdag. Misschien kan je nog ruilen en zo niet, niet gaan negeren of iets want daar krijg je alleen meer ruzie van, probeer gewoon jezelf te blijven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimedo sep 01, 2011 7:42 pm

Ik vind dat je "oude" vriendinnen moeten accepteren dat jij gewoon verder gaat.
Je gaat toch gewoon om met wie je wilt? En echte vriendinnen worden niet zomaar boos.
Kom op: jij gaat toch ook niet meer om met al die kinderen die nog op je basisschool zaten?
Als ik jou was zou ik het ze gewoon zelf laten uitzoeken, en als ze nog steeds aandacht willen hebben moet je het ze gewoon wéér vertellen.
PUNT Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Abc...
Blijfertje
Abc...


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-11
Woonplaats : Hollandiaa!

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimevr sep 02, 2011 5:14 pm

Tis nog niks beter! Ik mocht vandaag toch wisselen, en nu zeggen ze tegen mij: oowh, ja, je wilt niks meer met ons doen, en vanalles en ze zitten me nu nog meer uit te schelden!
Alleen een van die meisjes in nog best wel agresief. Maar ze zegt alles alleen via ping, en niet gewoon zo tegen mij, en ze heeft nog dingen in haar ping naam staan over mij...

Ik voel me gewoon niet meer veilig!
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimevr sep 02, 2011 8:56 pm

ik snap precies hoe je je voelt! Ik heb dat ook gehad Blush ik weet alleen niet hoe ik je kan helpen, heb je al met ze gepraat?
Terug naar boven Ga naar beneden
xLions
ForumQueen
xLions


Aantal berichten : 830
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : somewhere.

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimevr sep 02, 2011 11:24 pm

primrose schreef:
ik snap precies hoe je je voelt! Ik heb dat ook gehad :$ ik weet alleen niet hoe ik je kan helpen, heb je al met ze gepraat?

Precies wat ik wou antwoorden ! Ik heb datook meegemaakt ja..
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimeza sep 03, 2011 12:45 am

Dat is zoo kut! ik voel me nog steeds schuldig Blush
Terug naar boven Ga naar beneden
Abc...
Blijfertje
Abc...


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-11
Woonplaats : Hollandiaa!

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitimeza sep 03, 2011 3:10 pm

Ja, ik heb met ze gepraat! Gewoon dat ik nu in een andere klas zit, en dat ik het nu met mijn klas moet doen. Dat snappen ze gewoon niet!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruzie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: