Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 IK VOEL ME KLOTE

Ga naar beneden 
+3
xdiamantje
xLions
kathelijn
7 plaatsers
AuteurBericht
kathelijn
Newbie



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 21-08-11

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimezo aug 21, 2011 3:40 am

heyy
ik ben een meisje van 14 en voel me heel erg klote.. ik heb geen vrienden en voel me klote omdat ik over een week weer naar school moet .. wnat ik weet dat ik binnen een week op school toh wel weer gepest wordt omdat ik niet praat

zal ff uitleg geven over het niet praten want miss denk je nu ja praat dan gewoon:
ja praat dan gewoon is makkelijk zeggen voor jullie ik heb niet verlegen ofzo maar ik heb selectief mutisme dat houd in dat ik een sociale angststoornis heb maar dan selecctief je praat bijv. wel thuis heel veel maar op school lukt het gewoon niet het is niet dat je het niet wilt maar het lukt gewoon niet ! je bent te bang om te praten het is een soort muur maar zodra je thuis bent breekt die muur en ben je gewoon jezelf maar ergens anders lukt dit gewoon niet ..

kinderen op mijn school snappen gewoon niet dat praten zo moelijk voor mij is ze denken dat ze niet goed genoeg zijn om mee te praten ofzo en dan lopen ze weer weg ( ze doen dit maar een keer en kijken dan niet naar wat ze achterlaten ) ze geven meniet de kans die ik nodig heb .. dit is heel klote en drm voel ik me ook zo ..

hoop dat iemand de moeite doet om het te lzen

xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
xLions
ForumQueen
xLions


Aantal berichten : 830
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : somewhere.

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimezo aug 21, 2011 1:07 pm

misschien moet je een paar kinderen uit je nieuwe klas op hyves toevoegen, hun msn vragen en daar met ze praten. dan maak je al sneller vrienden/vriendinnen en dan nodig je ze later uit om bij je thuis te komen zodat je wel veel met ze kunt praten. dan kun je ook aan diegene uitleggen wat je precies hebt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimema aug 22, 2011 2:18 pm

^ ja idd, of je moet aan een leraar vragen of hij voor de klas kan uitleggen wat jij precies hebt, en wat dat dan allemaal beperkt, zodat je klasgenoten ook begrijpen waarom je niet kan praten.
succes!! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimewo aug 24, 2011 1:57 pm

het spijt me, het is opzich geen hanndig idee om het aan iedereen te vertellen, mentor wel, alss ik te horen zou krijgen dat iemandd in mijn nieuwe klas dat zou hebben dan zou ik wel contact willen maken, maar dat ik meer mijn persoonlijkheid, ik weet ook dat er personen zijn die niet eens de moeite wwillen doen om tijd te geven om te groeien, om iemand te leren kennen. Dat is zonde waant misschien ben jij wel een geweldig persoon..ik zou het eerst wat tijdd geven, want misschien valt het wel mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimewo aug 24, 2011 7:36 pm

Als ik jou was zou ik inderdaad eerst gewoon afwachten zonder vooroordelen van wat er gaat gebeuren. Je zit weer in een nieuw schooljaar, iedereen is ouder en hopelijk ook wat volwassener. Ook zijn er waarschijnlijk nieuwe kinderen in de klas die jou nog niet kennen en met een frisse blik tegen je aan kijken: Maak daar gebruik van!
Ik denk dat je wel over je stoornis zou moeten kunnen praten, dan snappen kinderen uit je klas het, en dat kan ook in je voordeel werken.
Voeg over een paar weken vrienden of (nog) niet vrienden van je klas toe op hyves/facebook/msn, en comminuseer! Laat anderen weten wat je hobby's en interesses zijn, laat zien dat jij ook je toffe kanten hebt, en leer andere kinderen beter kennen.
Als het echt niet gaat kan je met je mentor hierover praten, waarom niet, toch? Ik weet zeker dat dit niet de eerste keer is voor de mentor dat hij/zij zoiets dergelijks hoort. En anders ben jij de eerste Razz

succes meid! xx Imissu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
xHYPER-
Newbie



Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-09-11

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimedo sep 01, 2011 1:45 am

kathelijn schreef:
heyy
ik ben een meisje van 14 en voel me heel erg klote.. ik heb geen vrienden en voel me klote omdat ik over een week weer naar school moet .. wnat ik weet dat ik binnen een week op school toh wel weer gepest wordt omdat ik niet praat

zal ff uitleg geven over het niet praten want miss denk je nu ja praat dan gewoon:
ja praat dan gewoon is makkelijk zeggen voor jullie ik heb niet verlegen ofzo maar ik heb selectief mutisme dat houd in dat ik een sociale angststoornis heb maar dan selecctief je praat bijv. wel thuis heel veel maar op school lukt het gewoon niet het is niet dat je het niet wilt maar het lukt gewoon niet ! je bent te bang om te praten het is een soort muur maar zodra je thuis bent breekt die muur en ben je gewoon jezelf maar ergens anders lukt dit gewoon niet ..

kinderen op mijn school snappen gewoon niet dat praten zo moelijk voor mij is ze denken dat ze niet goed genoeg zijn om mee te praten ofzo en dan lopen ze weer weg ( ze doen dit maar een keer en kijken dan niet naar wat ze achterlaten ) ze geven meniet de kans die ik nodig heb .. dit is heel klote en drm voel ik me ook zo ..

hoop dat iemand de moeite doet om het te lzen

xxx

Probeer gewoon jezelf te blijven zoals diegene die je ook thuis bent, het zal lastig zijn. Je doet het gewoon stapje voor stapje zodat je die muur breekt.

ik weet niet of dit advies je helpt.
maar ik snap je situatie wel. Sommige kinderen nemen gewoon niet de tijd om je te leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitimeza nov 12, 2011 5:43 pm

Ik kan me voorstellen dat je je hierdoor klote voelt. Als ik jou was, zou ik proberen er met een docent over te praten of met een medeleerling waar je wel denkt dat het mee klikt. En inderdaad, op Hyves/twitter/Facebook/msn zou je evt. wat mensen kunnen toevoegen. Zo praat je misschien wat makkelijker en leren je klasgenoten/etc je ''kennen''.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





IK VOEL ME KLOTE  Empty
BerichtOnderwerp: Re: IK VOEL ME KLOTE    IK VOEL ME KLOTE  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
IK VOEL ME KLOTE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe voel je je?
» ik voel me kut, hulp ?
» Wat voel jij als je verliefd bent??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: