Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Bless haar verhaal

Ga naar beneden 
+10
Bunny
MONAxTOETJE
xLions
Feel.
xanoniemx
primrose
Malice
Imissu
Evol
Bless
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimevr dec 24, 2010 6:35 pm

Uhm, ik weet niet of mensen het eens zijn dat ik mijn gezeur en problemen op dit forum verder ga vertellen, maar anders zeggen jullie het maar.

Nou.. het is me gelukt, na 3 maanden heb ik het afgelopen maandag aan mijn ouders vertelt en ik ben de middag gelijk met mn moeder naar de huisarts geweest, die mij vertelde dat ik een afspraak met een psycholoog moet maken. Dat hebben we gedaan, maar ik moet nog wachten.. wachtlijst en zo..
Maar.. er waren een paar dingen die ik voor jullie verborgen hielt en dat spijt me echt.. want ik heb al eerder een afspraak met de huisarts gemaakt omdat mijn ouders erachter gekomen waren dat ik obsesief bezig was met afvallen. Ik voelde me niet lekker meer in mijn vel en zo ben ik bijna 6 kilo afgevallen.. Nu weeg ik bijna 44 kilo en ik heb het gevoel alsof ik alleen maar dikker geworden ben..
Het zit mij ook nooit mee, maar nu heb ik een tweestrijd in mijn hoofd de hele tijd.Eten, niet eten..dik of dun..mooi of gezond. En ik weet niet meer wat ik wil, of wie ik ben..

Ik weet niet precies wat jullie met deze informatie moeten, maar weet iemand misschien wat ik moet doen?

Kus van bless
Terug naar boven Ga naar beneden
Evol
Blijft Hangen
Evol


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 20-12-10

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimevr dec 24, 2010 7:34 pm

Heftigg!!
Ik kan het me niet voorstellen..:$:$
maar wel goed dat je nu naar de huisarts bent gegaan!!

en tuurlijk val je ons niet lastig,daar is een forum toch voor!?!

veeel succes!!

xxxxx Kusss van mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimevr dec 24, 2010 7:54 pm

volhouden, als je het nu zwaar hebt, ben je als je ouder bent weer kwijt.
en de pubertijd is ook een periode, waar je gaat afvragen wie je nou eigenlijk echt ben.
Ik geef 1 tip: denk niet na over wat je eet of hoe je eet enz. etc.... eet gewoon wanneer je wilt eten, of honger heb. En eet ook gewoon wanneer er avond eten is enzo.
En voor die spiegel staan, om naar je positieve punten te kijken is ook gezond. Niet dat iedereen dat durft, maar als je je beter wilt voelen, is dat wel een optie.
Veder: succes meid! , ik wens je alle gelluk toe, en natuurlijk een gezond nieuwjaar.
Natuurlijk ook een leuk en gezellige kerst morgen ;)
En ons, in iedergeval mij, val je niet lastig door te vertellen hoe je je voelt, en wat er gebeurt! Onthoud dat, je kan hier altijd alles kwijt, en in de omstandigheden dat je nu bent is het wel handig om te schrijven hoe je je voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Malice
Newbie
Malice


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 22-12-10

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimeza dec 25, 2010 12:07 am

Oh, nou, je zit toch al op de goede weg! Afspraak met de huisarts, ook je ouders op de hoogte met wat er aan de hand is met jou. Accepteer hun steun en support en probeer de beste keuzes voor jezelf te maken. Dan komt het helemaal goed!

Veel succes, fijne kerstdagen, gelukkig nieuwjaar!

Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimeza dec 25, 2010 12:37 am

wauw bless heftig <3
denk niet na over wat je eet , eet t gewoon je bent mooi zoals je bent en je bent niet dik zover ik weet en zowel dat is in de mode maar ja Blush maar je bent mooi zoals je bent en heel goed dat je het tegen je ouders hebt gezegt en naar de huisarts gaat en zo Big smile ik ben trots op jee <33 en t is geen gezeur ik wil graag luisteren naar wat je problemen zijn :) I love you blijf tegen jezelf zeggen dat je mooi bent dat helpt en je bent het ook I love you

fijne kerst !! en sterktee <<<33333
Terug naar boven Ga naar beneden
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimeza dec 25, 2010 4:07 am

Weer iemand getroffen. Sorry hoor maar je hoort wel eens dat mensen doodgaan aan anorexia, en als je dan ziet wat er voor skeletten op de catwalks rondlopen, dan vind ik dat niet normaal! Serieus, in de prehistorie waren dunne vrouwen lelijk, en arm en konden ze niet aan eten komen! En flinkere tot dikkere vrouwen waren prachtig! Hoe meer vrouw hoe beter! Natuurlijk is te dik zijn niet gezond, maar te dun zijn ook niet! Wat geven die catwalks slechte voorbeelden! Niet normaal meer, waarom kunnen we niet terug naar de oude, goude tijd van vroeger? Oh en ot; veel sterkte he ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimeza dec 25, 2010 10:20 pm

Heee superrmeid!!

Wat goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan met je ouders en dat je het je ouders verteld hebt..super knap..! Be proud on yourself!
En tja, dat afvallen heeft denk ik met onzekerheid te maken..Dus sta wat zelfverzekerder in het leven! Dat klinkt natuurlijk makkelijk, maar dat is het natuurlijk niet..
De psycholoog kan je daar bij helpen om je daar inzicht in te geven..
Opzich kan je misschien met je moeder over praten en natuurlijk ook met ons!!
Ik heb zelf nu ook een beetje het 'dilemma' gewoon écht een dik blond paard vind, dus ik begrijp je wel!

Kuss Daniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo dec 26, 2010 12:49 pm

Als jij maar niet gaat beginnen met afvallen.. Want ik merk nu al dat het lastig is om eruit te komen terwijl ik eigenlijk nog niet zolang doe weetje.. Ik ben zo dom dat ik eraan begon en ik had zo'n laag streefgewicht.. die ik overigens bijna bereikt heb.

Maar bedankt voor jullie steun, dan voel ik me gelijk beter Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xLions
ForumQueen
xLions


Aantal berichten : 830
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : somewhere.

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo dec 26, 2010 5:28 pm

Ik vind het echt goed van je dat je het verteld hebt, en dat je een afspraak hebt gemaakt bij de huisarts voor een psycholoog enzo !
Ik ben trots op je meid ! ♥
Je bent mooi zoals je bent, en als je zelfvertrouwen uitstraalt maakt dat je alleen maar mooier, geen arrogantie natuurlijk.
En je valt ons echt niet lastig hier mee, het is juist alleen maar beter dat je het verteld.
Echt heel veel succes, & nog een fijne kerst. - de laatste dag -

@ Feel ; Jij bent echt geen dik blond paard !
Je bent echt een mooi meisje ! Weest daar blij mee, je had het ook anders kunnen treffen ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo dec 26, 2010 8:48 pm

Bless, je moet een keer naar de Price of beauty kijken, van jessica Simpson. Op mtv.
Je gaat je eigen een stuk beter voelen, en je gaat zelf ook snappen dat je moet aankomen. Kijk natuurlijk is het slecht om niet te eten, maar in jouw situatie kan ik ook wel begrijpen dat je dat doet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo dec 26, 2010 10:09 pm

Veeeel succees !! I love you (K'')
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 3:09 am

@Bless, ik vind het hoed dat je het verteld hebt, zo kan jij je verhaal kwijt en anderen er van leren!
En ik ga niet afvallen, maar soms (vaak dus) kijk ik naar mezelf en denk ik, wow DIK!! ik denk dat je zo'n soort gevoel wel kent..

@xLions, Dankje ! Je bent een schat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 12:34 pm

Okee.. mn vader had dus die praktijk aan de lijn.. oosterhuis ofzo
En ik heb maandag een afspraak, waar ik nu wel zenuwachtig voor begin te worden eigenlijk. Maar het is goed voor me, dat weet ik..

Oh, wat ben ik stom.. heb net mn ontbijt weggegooit :|
Maar het was gewoon veel te veel, en ik heb gister zoveel gegeten, AH! Fack dit
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 7:00 pm

TOP ! ^
Het kan alleen nog maar goed gaan ;)
BE POSITIVE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 7:15 pm

Dit is niet leuk meer! Ik ben gewoon.. zo stom!
Dat.. snijden zo verslavend was wist ik niet, maar het is niet leuk meer. Nu mijn ouders mn armen elke FACKING dag controleren..ze geloven dat ik me nergens mee meer kan snijden want had mn nep speld weggegooit. Ik zou nooit die echte weg kunnen gooien.

Ik weet dat ze het goed bedoelen, maar hier was ik al zo bang voor. Het controleren en me de hele tijd vragen of ik al gegeten heb.. het liegen..en alle vertrouwens die ik zo verlies. Maar ze snappen niet dat ik niet zo 1 2 3 even stop?!

Ik had eergister iedereen een smsje met 'fijne kerst' gestuurd.. en door blijven smsen met mijn ex, die ik nog steeds leuk vind, al een ander heeft, en mij zo pijn doet. Want ik wil voor hem aankomen, maar ook afvallen... Maar daar ging het niet om, het eindigde namelijk met dat ik hem vertelde dat het me zo speet en ik hem nog steeds leuk vond. IK BEN OOK ZO STOM, wat verwachte ik nou?! Nou wil hij me helpen het te vergeten en vergeven.

Dat verdien ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 8:39 pm

Waarom ben je stom?

Je moet je mesje wel weggooien..da's een ding wat zeker is..Maar inderdaad.. je ouders moeten niet denken dat je gelijk kan stoppen met snijden/afvallen..Je hebt het rustig opgebouwd dus moet je het ook weer rustig afbouwen..
Zoek vervangers..
En tja, gelukkig krijg je maandag je eerste gesprek..dus veel succes..en maak je niet te zenuwachtig!!
kus!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 9:09 pm

Dankjewel, dat zal ik proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 10:00 pm

Niet proberen! DOEN (:

Hihi, klinkt makkelijk..dat is het niet echt..maar het gaat je wel lukken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 10:02 pm

Pf, ik wou dat ik zoveel vertrouwen in mezelf had..

AH! Ik haat mijn leven, soms zie ik het gewoon niet meer zitten. Maar dan word van mij verwacht dat ik blij ben, goed eet, niet snijdt.

Waarom laten mn ouders me niet gewoon met rust..
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimema dec 27, 2010 10:05 pm

Ik begrijp je volkomen! Ik heb dat ook wel is..maarja.. ik negeer 't dan maar..of zet lekker muziek op..Of jank gewoon alles d'r ff uit..
Kom ff op de chat btw if u want!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo jan 02, 2011 8:34 pm

AH! Ik voel me vreselijk, zo zenuwachtig. Ik heb vandaag amper gegeten..

O- anderhalf mini croisantje
M-/
A- kommetje tomatensoep

Ik kan niet meer, ik heb zo'n buikpijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo jan 02, 2011 9:48 pm

Pft.. succes meid, be relaxed..stay open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo jan 02, 2011 9:48 pm

Hoe laat?? Ik ga duimen voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo jan 02, 2011 10:46 pm

2 uur volgens mij..
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarloes_Bieber
WebGirl
xMarloes_Bieber


Aantal berichten : 1523
Registratiedatum : 02-01-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : Biebercity.

Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitimezo jan 02, 2011 10:55 pm

Super goed dat je naar de huisarts bent gegaan , de meeste mensen willen dan niet. ik heb er best wel veel boeken over gelezen , en in sommige boeken gingen mensen dood ,
niet bepaald leuk dus.
ik wil je nou niet op slechte gedachten brengen ofzo ,
super sorry als ik dat wel doe!
maar ik wil alleen zeggen ;
Super goed van de huisarts , en ik duim voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bless haar verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bless haar verhaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bless haar knutselhoekje ^^'
» Dik Haar
» [verhaal] Just the way it is
» Mijn Verhaal.
» Verhaal: Behind those hazel eyes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: