Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zoë's manier van denken ;)

Ga naar beneden 
+3
Luluutje
primrose
xanoniemx
7 plaatsers
AuteurBericht
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo dec 26, 2010 5:40 am

Oke, nu bedenk ik me altijd wat dingen die ik heb geleerd in mijn tot nu toe dertienjarig duurende leventje, die ik wel met anderen wil delen.

-Het leven is precies als de brillenzaak bij jou in de stad. Al die verschilende brillen, die allemaal anders zijn, en er anders uitzien. Ook jij komt, of bent wel eens in zo'n brillenwinkel geweest om jóu bril uit te zoeken. De bril die bij je past. De bril waarmee je naar je leven kijkt. De bril die je kijk op het leven verandert. Je zal het leven anders bekijken, scherper, positiever, moediger, kansvoller.

-Ik ben uit mijn oude vertrouwde leventje gerukt, en zo in het nieuwe gesmeten. Zonder die handleiding die ik erbij kon pakken om op te zoeken wat ik moest doen. Nee, die had ik niet. Ik kon alles alleen uitzoeken. Nee het was niet leuk, het was niet gemakkelijk. Maar uiteindelijk ben ík er sterker uitgekomen dan dat ik in het nieuwe leventje begon. En al die mensen die het gemakkelijk hadden, en die wel gebruik konden maken van de handleiding, zijn er niet beter om geworden!

Uhmm, ik weet niet echt of je dit levenslessen noemt ofzo. Maar ik vind ze niet bij t topic mooie zinnen horen omdat, ik het echt toepas op mijn manier van leven zeg maar. Embarassed
En is het normaal dat ik zo denk over 't leven? Denkt iedere 13jarige hier al over na? Is het wel normaal?? Ik weet het echt niet meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo dec 26, 2010 12:28 pm

Wauw mooi gezegd <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Luluutje
Newbie
Luluutje


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : In dromenland

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo dec 26, 2010 1:01 pm

Die van die brillenzaak is goed Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnverhalen2.tk
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo dec 26, 2010 5:38 pm

oohh dankjewel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
xLions
ForumQueen
xLions


Aantal berichten : 830
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : somewhere.

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo dec 26, 2010 5:53 pm

Wauw echt mooi,

en dat je je afvraagt of het normaal is dat een 13 jarige zo denkt,
ik vind het niet raar.
ik kan wel merken dat jij op je 13 jarige leeftijd volwassener denkt dat andere mensen van dezelfde leeftijd, maar dat ligt er allemaal maar net aan wat je meegemaakt hebt in je leven (;
Terug naar boven Ga naar beneden
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo dec 26, 2010 8:22 pm

ik denk dat ik wel besef dat dingen gebeuren omdat het zo moet gebeuren. het is gewoon zo. en het probleem is volgens mij dat er veel te veel mensen aan zichzelf denken en niet beseffen dat ze op een wereld wonen waar nog 6 790 000 000 mensen wonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimewo dec 29, 2010 7:32 pm

omg, supeer! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:48 am

oooh bedankt <3

- geniet van elke seconde, dat je hier bent, alsof het de laatste is, want je weet nooit wanneer het de laatste ís
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo jan 02, 2011 11:43 am

Waauw!

Geez, die sneeuwvlokjes gaan supersonisch hiero :O
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimezo jan 02, 2011 11:52 am

Wow, echt mooi!
Je bent echt niet de enige, hoor.
En tegen mij zeggen ze ook altijd dat ik te veel over het leven enzo nadenk maar ik ben gewoon zo, het is niet omdat ik gewoon veel meegemaakt heb ofzo. Maar ik ben blij dat ik daar wel eens over nadenk, want het helpt ook mij een stukje dichter bij mijn "probleem" te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimema jan 03, 2011 7:45 pm

@xdiamantje, ik heb opzich ook niks heftigs meegemaakt. oke, ik heb een broer verloren, maar toen was ik er nog niet eens ns, dus echt niks heftigs... alleen die broer die ik zou moeten hebben die was vlak na zn geboorte overleden, toen ze moesten kiezen voor mn moeders leven of dat van Kay. dusja.. maar toen was ik er nog niet.. maar daar door denk ik misschien wel anders na over mn leven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
xanoniemx
Newbie
xanoniemx


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Geleen

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimema jan 03, 2011 7:47 pm

De tranen die over je wangen rollen zijn op sommige momenten net zo van zelf sprekend als sneeuwvlokjes die zachtjes uit de lucht neerdwalen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://everythinggirlyyy.blogspot.com
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitimema jan 03, 2011 7:54 pm

^ Precies de goede woorden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zoë's manier van denken ;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's manier van denken ;)   Zoë's manier van denken ;) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoë's manier van denken ;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Ontspanning :: Creativiteit-
Ga naar: