Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kerstmis....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Kerstmis.... Empty
BerichtOnderwerp: Kerstmis....   Kerstmis.... Icon_minitimewo dec 29, 2010 1:13 am

Pfffft, ik mis Kerstmis nu al!
Ik bedoel, niet dat het zoooooo bijzonder geweldig best ekerst van m'n leven was ofzo, maar ik mis gewoon die warmte en het verheugen op Kerstmis en kerstfilms enzo en gewoon het WETEN dat het kerst is...
Hebben jullie dat ook? Of ben ik gek? xD.
Aaaah man, k*t daar ga ik weer,... :'(
Christmas memories i'll never forget,, they give me a special feeling... AAAAH, verdomme! Pfft ik moet echt ophouden met dat gejank. Verdorie, het is weet zover, vanavond lig ik in m'n bed weer tot half 2 s'nachts te janken. Sorry hiervoor, overbodige informatie...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Kerstmis.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerstmis....   Kerstmis.... Icon_minitimewo dec 29, 2010 12:08 pm

Om kerstmis? Wow.. daar heb ik nog nooit iemand om zien janken.

Maarja, wat was er zo bijzonder aan deze kerst? Gewoon gezllig met je familie?

Verheug nu gewoon op 31 december, op de oliebollen en het vuurwerk.

En als dat niet helpt.. op de zomer, je verjaardag, een verjaardag, organiseer een party ofzo :)
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Kerstmis.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerstmis....   Kerstmis.... Icon_minitimewo dec 29, 2010 12:45 pm

Hahahah nee, niet omdat Kerstmis voorbij is, maar mijn ouders zijn gescheiden en het ging een tijd niet goed met mijn ouders en alleen als het Kerstmis was was alles vergeten en vergeven enzo, en er zit nog een heel verhaal aan vast, dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
TamSz
Blijft Hangen
TamSz


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-12-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dordrecht

Kerstmis.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerstmis....   Kerstmis.... Icon_minitimewo dec 29, 2010 4:50 pm

nou ik vond er dit jaar niet veel aan.
ik heb wel geprobeerd er iets van te maken, maar dat is niet helemaal gelukt.
ik moest dit jaar weer voor het eerst in twee jaar kerst als een single vieren, en ik miste die klootzak....
alles ging mis. ik ging 's ochtends me nagellak opdoen, hele flesje remover over de vloer. toen heb me zusje nog eens beneden een potje nagellak om laten vallen, waardoor me pa weer boos werd, ik beneden janken om die klootzak.
pfffffffff
elk jaar verheug je je er weer op, en elk jaar moet er weer iets fout gaan Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura<3
Newbie



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-12-10

Kerstmis.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerstmis....   Kerstmis.... Icon_minitimewo dec 29, 2010 6:20 pm

wij hebben niet echt kerst geviert :O er was ook niet echt een kerstsfeer op lanza rote waar ik was
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kerstmis.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kerstmis....   Kerstmis.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kerstmis....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Ontspanning :: Feestdagen en vakanties-
Ga naar: