Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 kiezen

Ga naar beneden 
+3
LianneHoran
TamSz
Lupa
7 plaatsers
AuteurBericht
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: kiezen   kiezen Icon_minitimewo jan 12, 2011 5:42 pm

mijn vriendje en mijn bff konden het eerst heel goed vinden..
toen kreeg mijn vriendje ruzie met haar
nu mag hij haar niet meer maar hij doet z'n best om haar aardig te vinden
maar mijn bff vat dat soort dingen verkeerd op en gaat dan opmerkingen maken die mijn vriendje weer boos maken.
er komt een moment dat ik een keuze moet maken tussen het uitmaken met mn vriendje of de vriendschap met mn bff verbreken..
dat kan ik niet..
als ik kies doe ik de ander te veel pijn omdat ik hem of haar het gevoel van verraad geef
dat doet meer pijn dan je je ooit kunt voorstellen

dus als ze het niet goed maken heb ik bedacht dat ik het volgende ga doen:
beide.. ik druk op mn reset knopje en begin opnieuw; nieuw leven, nieuwe droom, nieuwe ik.
dat doet een stuk minder pijn

het zal maanden misschien zelfs jaren duren voor ik erover heen ben
maar dat moet dan maar

sorry dat ik deze topic aan maak maar ik moest het kwijt..
hopelijk snappen jullie het..

xxx'
Terug naar boven Ga naar beneden
TamSz
Blijft Hangen
TamSz


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-12-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dordrecht

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimewo jan 12, 2011 6:28 pm

Nouja,je zou helemaal niet moeten hoeven kiezen. Als dat echt het geval is,dan heb je geen goed vriendje en geen goede vriendin. Waarom spreek je dan niet gewoon alleen apart met ze af. Dan hebben ze ook niet elke keer mot met elkaar, en kan jij met allebei gewoon blijven omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:10 pm

dat is et em..
haar vriendje is ook nog es de beste vriend van mijn vriendje..
wat het dus nog ingewikkelder maakt..
dus apart afspreken wil niet want we willen graag dingen met z'n allen doen..
totdat die ruzie komt
en het zijn de beste die ik ooit heb gehad
dat klinkt misschien niet zo
maar ik kan het niet over mn hart krijgen de 1 in verraad achter te laten
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimedo jan 13, 2011 8:55 pm

Kiezen is het moeilijkste wat er is..
ik zouu gwn niet kiezen en dat moeten ze begrijpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:18 pm

Precies, hun ruzie, niet jouw probleem. Wanneer de een over de ander begint gewoon zeggen dat ze dat onderling maar lekker uitzoeken. Je bent toch geen bemiddelaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:59 pm

dat klopt..
maar op een gegeven moment is mijn keuze doorslaggevend
ik kan niet kiezen tussen die 2
maar als ik dit doe kies ik niet

maar dat doe ik alleen als ze het niet goedmaken
hoeveel pijn het me ook doet
Terug naar boven Ga naar beneden
Malice
Newbie
Malice


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 22-12-10

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimevr jan 14, 2011 3:16 pm

Lieve schat, je hebt al drie keer het advies gekregen dat je niet zou hoeven kiezen tussen je vriendje en je vriendin. Alsnog blijf je volhouden dat je dit wel gaat doen, mochten zij het niet goedmaken terwijl je weet dat deze keuze je heel veel pijn gaat doen. Waarom wil je dit jezelf eigenlijk aandoen?

Het probleem zit niet tussen jouw vriendje en jouw vriendin. Zelf geven ze niet aan dat jij een partij moet kiezen. Het zit tussen je oren dat jij een keuze hoort maken. Jouw vriendje en jouw vriendin proberen het wel: ook al mogen ze elkaar niet, ze komen beiden opdagen als jullie met z'n allen iets willen doen. Ze proberen het als nog leuk te houden voor jou en waarschijnelijk ook voor het vriendje van jouw vriendin.

Verplaats je ook in beiden van hen. Probeer te begrijpen waarom jouw vriendin jouw vriendje niet mag en omgekeerd. Hoe zouden zij het vinden als hun vriendin de ene liet vallen voor de ander. Je zegt het al: dat voelt aan als verraad. Het is kwetsend en hiermee maak je de situatie er alleen erger op. In plaats van het denken aan je eigen bestwil, probeer ook te denken wat zij prettig zouden vinden. De oplossing is niet dat je een relatie moet eindigen. Zij vinden het ook niet leuk om steeds ruzie te maken, dus waarom probeer je niet de vrede te bewaren wanneer jullie iets leuks doen?

Het is erg overduidelijk, maar blijf deze leuke dingen doen met beiden. Wanneer een van hen een botte opmerking maakt, meng je ertussen en zeg: "Nou, dat hoefde ook weer niet. Laten we het leuk houden! Zullen we een spelletje doen? Welke film willen we zien?" Probeer het onderwerp te veranderen en probeer iets met z'n allen te doen wat hen afleid van die spanning. Wanneer het niet lukt neem degene die weer een opmerking maakt wat de ander kwetst apart (dit kun je doen met bijvoorbeeld drankjes halen, chips halen of zogenaamd hulp nodig hebt met iets anders) en zeg tegen hem/haar dat die opmerking niet hoefde, omdat je zag dat de ander gekwetst erdoor was. Zeg dat het doel is om een leuke avond te hebben en dat jullie allemaal geen zin hebben in een ruzie.

Het enige wat jij nodig hebt is wat lef om dit tegen je vriendje en/of vriendin te zeggen en je moet je losmaken van die dramatische oplossing waarvan jij denkt dat die verstandig is. Een relatie eindigt wanneer JIJ denkt dat het niet goed meer komt tussen jou en je vriendje of vriendin. Jij hebt je eigen vrienden en vriendinnen. Je moet je relaties niet eindigen omdat jouw vrienden het niet met elkaar kunnen vinden. Dat zit tussen hen, maar verder heb jij een normale vriendschap met hen en wat jij kan doen is de vrede proberen te bewaren.
Maar jij gaat geen vriendschap zomaar eindigen zodat zij niet met elkaar om hoeven te gaan (aan de andere kant gezien verdwijnen zij niet uit elkaars leven omdat jouw vriendin iets heeft met zijn beste vriend. Uiteindelijk zal jij dan degene zijn die iemand zal verliezen, niet zij)

En misschien is het in de toekomst niet eens zo'n slecht idee om dingen meer apart te doen. Een avond met z'n allen is zeker niet gezellig wanneer er steeds ruzie komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimewo jan 19, 2011 11:47 pm

NIETKIEZENNIETKIEZENNIETKIEZEN!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitimedi aug 09, 2011 1:40 pm

Gesloten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Gesponsorde inhoud





kiezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kiezen   kiezen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kiezen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Liefde en seks-
Ga naar: