Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Mooie zinnen

Ga naar beneden 
+31
Abc...
sweetme1233
Girlzforumlover. <'3
goldylove
Louise
dees1996
Michellexoxo
underclasshero_
xMarloes_Bieber
Ilse •FT•
RooszxRevenge
pandabeer
lonelyday
Daniieexx
-Grenade
xdiamantje
xAmazing
Lupa
LianneHoran
Eclipse.
Bless
Alerion
Bunny
xanoniemx
Puck
JustOnlyMe
Imissu
MONAxTOETJE
Admin
primrose
xLions
35 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 05, 2011 8:55 pm

Gaaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse.
Blijft Hangen
Eclipse.


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 04-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In de buik van een reus o.O

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:30 pm

- you are just another reason why live isn't fair.
- neverr say you're happy if your eyes still cry.
- live love laugh.
- take your memories, i don't need them.
- love me, or hate me, i don't care.
- als jij een traan was, zou ik nooit huilen, bang dat ik je verliezen zou...
- je bent zo ver weg en tegelijkertijd zo dichtbij.
- jij bent mijn drugs, en afkicken is verboden.
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:37 pm

Love is love
Love is you
I love love
I love you

Sommigen zijn hun gevoelens aan het faken terwijl ze weten dat ze dan harten breken
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse.
Blijft Hangen
Eclipse.


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 04-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In de buik van een reus o.O

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 08, 2011 4:32 pm

trying to forget someone you loved is like trying to remember someone you never knew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse.
Blijft Hangen
Eclipse.


Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 04-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In de buik van een reus o.O

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 08, 2011 4:48 pm

Volgens mij zijn er twee van deze topics, toch? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 13, 2011 7:50 pm

Sometimes feels love like a war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 13, 2011 10:34 pm

liefdesverdriet is net als spierpijn;
in het begin doet het pijn maar het maakt je sterk
(kwam net in me op XD)
-
I live my life for you,
I love my life
-
bedenk wat je dacht toen je dacht wat je nu denkt
(vaaaaag)
-
geloof je dat jij van mensen kan houden?
geloof je dat mensen van jou kunnen houden?
dan geloof je genoeg.
-
de jaren leken dagen omdat hij haar lief had
Terug naar boven Ga naar beneden
xAmazing
Newbie
xAmazing


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 20-01-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : in n huiss '

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 2:03 am

zonder jou aanwezigheid weet ik niet of ik het red,
want sinds jij er bent gaat alles zo perfect,
ik ben geen meisje dat vecht maar bij jou voelt het echt,
pak mn handen stevig vast en kijk me aan als ik je zeg dat je alles voor me bent en ruzie's wil ik vermijden denk aan alle goede tijden daarom wil ik voor je strijden.
je bent alles in mn leven, me trots en geluk.
ik vecht voor jou tot het bittere einde.

'i won't cross these streets until you hold my hand
'you make me feel like a kid in a candy store.
'no one makes me feel the way you do.
'you're like a gorgeous rainbow that follows the rainy days
'i fell asleep with my headphones on, playing the song that reminds me of you'
'he smiled at me, and I felt it all the way to my toes.
'he makes me wonder what I saw in all those other boys.
'everyday it feels like a dream come true
'everytime i see your face, my heart smiles

- Wait for the guy who'll be your best friend, the person who'll drop everything to be with you at any time of the day no matter what, the guy who makes you smile like no other guy can and when he looks at you.. You know he needs you, the guy who thinks you're beautiful even when your hair's a mess and you have no make-up on, the guy who will stay awake just to watch you sleep, the one who will call you just to hear your voice, but most of all wait for the guy who'll put you at the centre of his universe, 'cause obviously he'll be at the centre of yours.

-live your life to the fullest. smile when it's funny, cry when you're sad. Stay up late and when you're tired go to bed. Flirt along the road, along the road of love. And maybe when you are on top, you wish you never went above. Think before you do something, but sometimes don't think and just do it. life is what you make of it, keep up the good spirit. Go where you want to, and leave when you need to. Be where you've got to be and go where you have to go. Make some money, Make yourself happy, you're the only one who knows how. Make life worth living, never hold on to long on something you need to let go. Because letting go doesn't means giving up, it means accepting that some things were not meant to be. And when it's not meant to be, you're born to live free

-als je opgroeit leer je dat zelfs de persoon die je beloofd had je niet te laten vallen, je waarschijnlijk wel laat vallen. je zal een gebroken hart hebben & je zult de harten van anderen breken. je zal ruzie maken met je beste vrienden en je zult huilen omdat de tijd voorbij vliegt. dus neem veel te veel foto's, lach veel te veel , vergeet wat je vergeten wil, en leef alsof nooit iemand je heeft pijn gedaan. het leven komt met geen garanties, geen time-outs, geen 2e kansen. je moet eruit halen wat erin zit. vertel mensen wat ze voor jou betekenen, dans in de stromende regen, houd iemands hand vast, val in slaap terwijl je een zons ondergang bekijkt, blijf laat op, en lach tot dat je gezicht pijn doet van het lachen. ben niet bang om dingen uit te proberen en leef vooral vandaag. want elke seconde van je leven die je verspilt aan boosheid of verdriet, is een seconde van blijheid, geluk en liefde die je niet meer terug kan krijgen.

Mijn gevoel voor jou is niet meer normaal hoe kan ik je dit vertellen
Hoe zeg ik oprecht dat ik van je hou ik wil graagmetje verder,
Want niemand nee nobody nee niemand kan aan ons tippen
Want jij, want jij bent zo speciaal voor mij!

ik zou niemand uit kunnen leggen waarom ik van je hou. Waarom het zoveel is en ik die liefde zo diep in mijn hart vasthoud? Waarom ik het bij het opstaan als eerste aan jou wil denken, en waarom ik gedachteloos al mijn liefde aan jou zou schenken? Waarom ik ieder moment je mooie stem wil horen klinken? Waarom ik oneindig diep in jouw liefde wil verdrinken? Waarom ik altijd in jouw zachte armen wil zweven? Waarom ik voor de duizendste keer jouw naam heb opgeschreven? Waarom staar ik zo dikwijls uit het raam, en fluistert de wind zovaak je naam? Dat komt, omdat ik zoveel om je geef van je hou, en jij laat mij zien wat echte liefde is. Ik ben gek op je op de manier hoe jij bent en ik wil alleen degene die jij nu bent, en niets anders.

wat ik al die tijd zocht in mn leven,
heb ik nu eindelijk gevonden,
jij was dat stukje van de puzzel die nog ontbreekte in mn leven
en nou is die puzzel compleet.
Eindelijk heb ik een jongen gevonden,
Waar ik echt van houdt, en waar ik echt om geef.
Eindelijk heb ik de jongen gevonden, waarbij ik mezelf kan zijn.
Een jongen die me accepteert hoe ik echt ben.
Een jongen die van me houdt, hoe ik ben, en die niet alleen van me houdt als ik lieve dingen zeg.
Een jongen die me neemt hoe ik echt ben.
Eindelijk heb ik een jongen gevonden waarmee ik kan lachen, maar ook mee kan huilen op momenten dat ik me kut voel
Eindelijk heb ik een jongen gevonden die op moment dat ik het niet meer zie zitten, tegen me zegt dat ik door moet gaan.
Een jongen die me kracht geeft als ik er helemaal klaar mee ben.
Eindelijk heb ik de perfecte jongen gevonden,
En geloof me schatje, die zijn er maar heeel weinig!
Jij bent de perfecte jongen waar ik het over heb
En ik ben zo trots dat ik jou meisje mag zijn!
Baby, ik hou van jou met heel me hartje en voor altijd

ook al kan ik facking niks van wiskunde , je kunt op me rekenen.
ook al let ik niet op bij engels , nobody is better than you.
ook al doe ik niks bij aardrijkskunde , je betekent de wereld voor me.
met nederlands let ik ook nooit op , maar je bent echt alles voor me

mealles
Wat als goeie vrienden is begonnen,
heeft onze liefde voor elkaar overwonnen
Niet alleen maar maatjes voor het leven.
Nee, je hebt me iets nog mooiers gegeven
Je hebt me laten zien wat liefde kan zijn,
en niet alleen maar een leven vol verdriet en pijn.
Geluk heeft dat alles vervangen,
en nu is mijn leven een en al verlangen.
Verlangen naar jou om wie je bent,
zo iemand heb ik nog nooit gekend.
Je bent zo lief voor me,
in de tijd dat ik het nodig had.
Je bent voor mij dan ook een hele lieve schat
Ik heb respect en waardering van jou gekregen,
momenten waar ik naar verlangde,
heel vaak in mijn leven.
Zomaar op mijn pad gekomen...
Ik had dat nooit durven dromen.
Ik hou van jou en wil je nooit meer kwijt.
Je bent de LIEFSTE op deze wereld,
niet alleen nu, maar voor altijd!

x' Sometimes we play hard to get just because one simple reason: we wanna know that their feeling's real.
x' The best feelings you've ever have for someone is those that have no words to describe them.
x' There's a reason why two people stay together; they both give each other something no one else can.
x'Being with u made me feel like for once in my life, I didn%u2019t have to work hard on being happy, it just happened.
x' It's funny how two people can be perfect for each other but they do nothing 'cause they're scared of rejection.
x' Love is like a rubix. There are many wrong twists, but when you get it right, it looks perfect on every side.
x' i feel butterfly on my stomach when i think about you.
x'There's only a man that I want to share my life with, there's only a heart that deserve mine. It's you, nobody else.
x' It's kinda funny how I put wide smile on my face just because I receive a text from you.
x'Succesful marriage only happen when you're falling in love with the same guy all over again for the rest of your life.
x' The most happiest part of my life is when you become my everything, my whole life, my husband for a lifetime.
x' Girl asking to Boy. 'Do you believe in true love?' Yes. 'Why?' Cos I hold it in my hand. It's my love for you
x' I had forgotten what it felt like to find someone you can't get enough of.
x' You hold the key to my heart. Just unlock it and let my love for you flow out.
x' Boys are like stars. So many to pick from, but only one can make your dreams come true.
x'A girl is happiest when she knows that you make her your everything. In front of everyone, every time.
x'Some people make you laugh, some make you feel pain. But there will be one person who will make you laugh at the pain & heal it.
x' Out of all the people in the world, faith brought us together for a reason.
x' Distance doesn't matter if two hearts are loyal to each other.
x'You never fail to make me smile.
x' Explaining my love for you is like explaining colors to a blind man.
x'My status might say 'single', but my heart is taken.
x'I love you because you get me, you know me & you somehow still wanna be around me.
x'No need for wishes, when I've already got you.
x'I don't say 'I love you' to get attention or to make conversation. I say it to tell you you're the best thing that has ever happened to me.
x'If love is war then you're a good reason to fight
x'My mind thinks, my heart beats, my smile forms... all because of you.
x'When we first met, I had no idea you would become the one of the most important people in my life.
x'The more people I meet, the more I realize it's only you who I want to be with.
x'You. The first thing I think of every morning, the last thing that stays on my mind every night.
x'He's not the only guy in the universe, but he's the only one that matters.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustOnlyMe
Trouwe Member
JustOnlyMe


Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Naast Jou xD

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 12:19 pm

Mensen zijn jaloers & gaan haten. Hebben geen leven& willen praten

Je praat veel maar je zegt niks, Je haat veel want je bent niks, Dus wees stil & ken je plek -----

Je weet wie de baas is, ik scheit op je status' Roof je carriere, en je boy krijg ik gratis

Denk goed na in het leven, want voor je het weet is je toekomst je verleden.

je bent nog goedkoper dan gratis en tog doe je stoer


Sommigen zijn hun gevoelens aan het faken terwijl ze weten dat ze dan harten breken.

Call me a ----- and i'll show you one.

Sommige dingen komen niet meer terug, maar blijven wel voor eeuwig in je hart.


Mijn mond is mijn geweer, mn woorden zijn kogels, ik ben de jager en jullie zijn vogels.

I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.

Oh and one more thing kid; you'll never find another me.

And you.. you're just another reason why life's unfair.

Sometimes the person you fall for isn't ready to catch you.

Be yourself before you forget who that is.

We are what we are, and sometimes that's not enough.

We always want what we can't have.

Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.

Take your memories, I don't need them.

Everyone wants happiness without any pain, but you can't get a rainbow without a little rain

Don't Dream your life, But live your dream

Everything happens for a reason

The challenge is to be yourself in a world that is trying to make you like everyone else

She's the type of girl who tried not to like you, but ends up falling for you even harder.

It's hard to stay strong when nothing's right & everything is wrong

I'd rather die standing, than live on my knees.


You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to feel.

Before you find your prince / princess, you've got to kiss a lot of frogs

you have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive,but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember LiFE GOES ON



Age does not protect you from love. But love, to some extent, protects you from age.

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

I'll always be beside you until the very end, wiping all your tears away, being your best friend. I'll smile when you smile and feel all the pain you do, and if you cry a single tear, I promise I'll cry too.

To be honest with you, I don't have the words to make you feel better, but I do have the arms to give you a hug, ears to listen to whatever you want to talk about, and I have a heart; a heart that's aching to see you smile again.

I'll always remember... I'll never forget, how you took my breath away, the first time we met. No matter what happens... no matter what we do, I'll always remember the first time I saw you.

Sometimes what you want isn't always what you get, but in the end what you get is so much better than what you wanted.

Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Life is filled with happiness, sadness, tears, smiles, laughter and other emotions but when life gets you down, just be strong about it and keep your head up high and have faith in all things in life. Always remember: God is at your side, always.

No man is worth a woman's tears; the only one who is, will never make her cry.

If you think my eyes are beautiful it's because they are looking at you.

I've never been so scared of losing something in my life, then again nothing in my life has ever meant as much to me as you do!

I miss the way you used to hug me, I miss the way you used to kiss my lips, but most of all I miss the way you held me and my heart. I miss you...

You may be out of my sight... but never out of my mind... I Miss You!

A hug for you means I need you. A kiss for you means I love you. A call for you means I'm missing you.

You are the sun in my day, the wind in my sky, the waves in my ocean and the beat in my heart... I Miss You...

I think of you with every waking moment of my life and dream of you with every dream that I have; I miss you.

The dreams of you holding me, the dreams of you kissing me, the dreams of us together feel to real to be just dreams. I need the one thing that completes me the one thing that makes me who I am. My heart feel empty, incomplete without you. Wont you be the other half that makes me whole? I miss you....

When I miss you, I don't have to go far ... I just have to look inside my heart because that's where I'll find you.

Having no communication with you for awhile is like drinking coffee without sugar, it's not complete or should I say my life is not complete when you are not here beside me. I miss you.

i love you with all my heart, but i didn't know true love hurts so hard, i love and i miss you, every single second i wanna be with you, i know ill always love you, for there is only one love to me, baby that you, so ill say, im always gonna be with you everyday.......

Days go by so fast, not a day do I not think of you. Missing you is the hardest part of my days, my days without you..

I dropped a tear in the ocean ...The day you find it is the day il stop missing you.

I MISS HOW YOU LOOK AT ME WITH UR BLUE EYES. I LOVE THE WAY THAT U SMILE AT ME WITH THOSE WHITE TEETH. I MISS HOW U KISS ME GOODBYE. HOW U HUG ME A LOT EVERYDAY. HOW U MAKE ME LAUGH. MAKE ME FEEL BUTTERFLY’S IN MY STOMACH. I MISS U AND I WILL ALWAYS LOVE U NO MATTER WHAT.

Baby missing you is like having no soul,waking up and going throuh the day with emptiness in my heart.

I am waiting the moment when we can be together! I Miss You

I Miss you every second of my life, I need you every second of my live, I want you every second of my life

When you miss me, just look up into the night sky and remember: I'm like a star, sometimes you can't see me but I'm always there

My world is lonely when you are not with me. Missing you so much!

The best things in life are truly unseen, that's why we close our eyes when we cry, kiss and dream.

By my eyes I met you... By my soft hands I touched you... By my lips I kissed you... By my heart I loved you!

A kiss is only a moment, but that moment forever lasts in your heart.
A kiss is only special when your lips are the only ones receiving that special touch. It has no meaning if it is given out to others.

If I could kiss you now, I'd kiss you now again and again, till I don't know where I begin and where you end.

I NEVER REALLY KNEW YOU, YOU WERE JUST ANOTHER FRIEND BUT WHEN I GOT TO KNOW YOU I LET MY HEART UNBEND I COULDN'T HELP PAST MEMORIES THAT WOULD ONLY MAKE ME CRY I HAD TO FORGET MY FIRST LOVE AND GIVE LOVE ANOTHER TRY SO I FELL IN LOVE WITH YOU AND I'LL NEVER LET YOU GO I LOVE YOU MORE THAN ANYTHING I JUST HAD TO LET YOU KNOW AND IF YOU EVER WONDER WHY I DON’T KNOW WHAT I'LL SAY BUT JUST REMEMBER ONE THING I LOVE YOU.

You are my passion, my life, my love. Without you I would have no reason to live. All the stars in the universe could not replace what we have together. I thank you for the love we have and your gentleness. Never forget me, as I will never forget you.

I love you, not because of what you have but because of what I feels.. I care for you, not because you need care but because I want to.. I'm always here for you, not because i wan't you to be with me but because i want to be with you..

If I had to choose between breathing and loving you I would use my last breath to tell you I love you.

You are the sun in my day, the wind in my sky, the waves in my ocean and the beat in my heart... I Love You!

Never ask why I love you, just accept that I do, and that I will for the rest of my life.

I want to be in your arms, where you hold me tight and never let me go.
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 12:27 pm

Heel mooi dames!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 2:08 pm

Love your live, it's to short to hate it I love you
Sorry als het al genoemd is, maar ik vind het zo mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 22, 2011 2:10 pm

Ik haat hoe ik ben,
ik mis hoe ik was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 1:26 pm

-he said he's sorry. and with one finger, i said fuck that.
-Je bent ontstaan uit liefde, dus groei niet met haat


haha @Bunny
hoe kom je daar toch aan?? XD
xxx loveyou!
Terug naar boven Ga naar beneden
primrose
Forum Legend!
primrose


Aantal berichten : 2168
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Heaven

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 10:39 pm

Bunny schreef:
Love your live, it's to short to hate it I love you
Sorry als het al genoemd is, maar ik vind het zo mooi!

is t niet life ? ipv live? Mooie zinnen - Pagina 2 900815
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 23, 2011 11:05 pm

Afscheid nemen doet zo'n pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 27, 2011 10:14 pm

Het leven is niet te vatten, het vat jou..

^ vandaag met vriendin bedacht!
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 27, 2011 10:15 pm

Ik heb geleerd om nooit op te geven, en om dingen aan te passen in je leven. Ik heb geleerd mijn fouten te accepteren, om er in de toekomst van te kunnen leren. Ik heb geleerd dat het leven hard kan zijn, en je soms dagen leeft met verdriet en pijn. Ik heb geleerd om iemand te vertrouwen, en om er met heel mijn hart van te houden

you have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive,but never forget, learn from your mistakes, but never forget, people change, things go wrong but just remember LiFE GOES ON
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 27, 2011 10:20 pm

wanneer de zon dooft, wanneer de maan brandt, wanneer de sterren niet meer schijnen, wanneer de aarde zijn land kwijt is, dan pas zal ik stoppen met van je te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 27, 2011 10:21 pm

i love you as long as you love me
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 27, 2011 10:55 pm

six billion people, six billion souls, but sometimes all you need is one I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 28, 2011 6:05 pm

Be yourself, before you forget who that is.
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 28, 2011 9:59 pm

Mensen die verleden tijd zijn, laat ze verleden tijd zijn. want ze hebben het niet voor niets niet gehaald. haal ze niet terug, want zodra ze weer weg zijn zal het nog meer pijn doen. hou het bij de mensen die je nu hebt. Als je merkt dat mensen de moeite niet voor jou doen, laat het dan gaan. misschien doet het pijn maar wees er alleen voor de mensen die er ook voor jou zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
-Grenade
Blijft Hangen
-Grenade


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 29

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 29, 2011 8:50 pm

Pictures fade away, but memories are forever

Vertel nooit je gedachten.. Vertel nooit je geheim.. Want vandaag een vriend.. Kan morgen een vijand zijn..

Mijn tranen zijn eerlijk & oprecht, ze komen vanzelf, hoe hard ik er ook tegen vecht.

Het pad dat je neemt, is het pad dat je kiest. De dag dat je twijfelt is de dag dat je verliest.

My life is like a history, I`ll never forget the past.

Je beseft pas hoeveel waarde 'ik hou van je' heeft wanneer de persoon die het het meeste zei, het nooit meer kan zeggen tegen je .

Lomp zijn is een handicap, maar blunders begaan is een gave !

Alles wat gebeurd, gebeurd met een reden

Als je slaapt kan je naar een wereld gaan waar alles beter is



Sorry voor verschillende lettertypes, maar ik heb ze van Word gekopieerd ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
LianneHoran
Senior Member
LianneHoran


Aantal berichten : 3150
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Net niet in Mullingar.

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 29, 2011 9:27 pm

Kijk naar de toekomst en laat het verleden achter je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 29, 2011 9:48 pm

wil je perfectie?
koop een Barbie.
ben je player?
koop er 2.
ben je gay?
koop een Ken.
ben je pedo?
koop een Shelly.
wil je mij?
moet je
niet in de winkel zijn schat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mooie zinnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooie zinnen   Mooie zinnen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mooie zinnen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mooie stukjes tekst uit liedjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Ontspanning :: Creativiteit-
Ga naar: