Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Met k.a.n.k.e.r schelden..

Ga naar beneden 
+22
Louise
dees1996
SaintRuth
Alerion
Imissu
Estherrr.
punkrockprincess
Anna
Evol
MONAxTOETJE
xAmazing
xdiamantje
Lamia
Ilse •FT•
xMarloes_Bieber
JKxGIRL
Xiloveyou
Girlzforumlover. <'3
Feel.
Luluutje
Bless
Bunny
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Anna
Blijfertje
Anna


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 12-01-11

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimema jan 24, 2011 7:14 pm

Mijn zus heeft al heel lang een hersentumor die nooit meer weg zal gaan, maar ik scheld net zo hard met ------ als met ieder ander scheldwoord. Met elk scheldwoord kun je wel iemand pijn doen, al let ik er natuurlijk wel een beetje op dat ik dat niet doe bij mensen die iemand aan de ziekte hebben verloren. Dat is net als bij iemand die erg christelijk is godverdomme roepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 03, 2011 2:11 pm

ik kan er heel kwaad om worden als iemand daarmee scheld.
Zelf doe ik het niet (of ik moet superboos zijn dan weet ik soms niet wat ik roep) maar ik kan er echt niet tegen.. Heel veel familie van mij heeft al ------ gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estherrr.
Blijft Hangen
Estherrr.


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zoetermeer

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 04, 2011 11:22 am

Ik kan er echt niet tegen als iemand daar mee scheld.
Ik scheld er alleen maar mee, als ik echt zo'n ontzettende woede uitbarsting heb..
Maar dat heb ik niet vaak. =]
Voor de rest vind ik het echt ontzettend stom als mensen daarmee schelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 06, 2011 4:27 pm

Mijn tante is er aan overleden, mijn opa ook, en mijn oom heeft het.
Al moet ik eerlijk zijn, ik heb her wel eens mee gescholden. En soms floept het er gewoon uit. Zelf vind ik dit echt vreselijk, en ik voel me er ook heel schuldig door, en vooral ik nu lees dat er weinig mensen zijn die dit ook hebben gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Evol
Blijft Hangen
Evol


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 20-12-10

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 06, 2011 6:33 pm

Ik vind het echt kut als iemand ermee scheld.
Alleen zelf doe ik het ook wel eens..
Ik weet niet waarom en daarna heb ik altijd spijt maar het gaat vanzelf..
ik probeer er ook mee te stoppen, want het is echt een vreselijke ziekte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alerion
Blijft Hangen
Alerion


Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Duiven

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimema maa 07, 2011 5:03 pm

Ik heb er zelf nog nooit mee gescholden, en ik wil dit ook bewust niet doen.
Ik vond het altijd al irritant als ik andere mensen het hoorde gebruiken, maar sinds mijn broertje k-anker heeft gehad steekt het me toch wel wat meer. Maar ik zeg er eigenlijk bijna nooit iets van, die mensen gaan toch niet veranderen, en zijn mijn mening over hun gedrag niet eens waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metzfotografie.nl
SaintRuth
Newbie
SaintRuth


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : In the City of the Damned

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 16, 2011 8:06 pm

Ik vind het erg, als je nagaat hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan die ziekte. Er zit ook een jongen bij mij in de klas die zich soms niet kan beheersen en naar iedereen die hij tegenkomt scheld met k-anker terwijl zijn eigen vader eraan dood is gegaan. ik bedoel, dat is toch raar?!
Zelf scheld ik er nooit mee. Op de basisschool hadden we een stage-juf, echt een heel erg aardig mens, maar die is er ook aan overleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Ruth_GreenDay
dees1996
Blijft Hangen
dees1996


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 15-04-11
Leeftijd : 28

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:09 pm

Daar ben ik echt tegen. Heb er nog nooit mee gescheld. Zelf al een aantal ervaringen dat er iemand aan is gestorven dus ik zou het nooit doen. Ook een hele goede vriendin van me heeft het nu dus het ligt best van dichtbij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise
Blijft Hangen
Louise


Aantal berichten : 219
Registratiedatum : 20-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Belgie

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 21, 2011 5:42 pm

ik doe het niet
waarom ?
* ik ken een jongetje, hij is nu 9 jaar maar toen hij zes was had hij al voor de TWEEDE keer ------, en hij was altijd zoooo optimistisch dan zei hij; 'ik ga veel water drinken zodat de slechte celletjes in mijn lichaam verdrinken' uiiteindelijk is hij er toch doorgekomen
* een meisje in mijn zus haar school is 16 jaar oud, zij had altijd ruzie met iemand uit haar klas, ze voelde zich niet goed en moest onderzoeken in het ziekenhuis ondergaan, dat meisje met wie ze altijd ruzie had zei ;' ha, dat ze maar een of andere ziekte hebben zodat ze daar kan blijven!' of toch zoiets ongeveer, uiteindelijk bleek dat dat meisje leukemie en een andere soort ------ heeft, en zij is nog maar 16 jaar....
* mijn ene bompa heeft prostaatkanker gehad, geen lachertje !
* 2 jaar geleden zeiden sommige dokters dat mijn andere bompa een hersenbloeding had en sommige dokters zeiden dat hij een tumor had, een jaar hebben wij moeten twijfelen want we wisten niet 100% zeker wat hij had, uiteindelijk bleek dat hij 'maar' een hersenbloeding had en is hij er doorgekomen..

zijn dit geen redenen genoeg om het NIET te doen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
xdebbie
Newbie
xdebbie


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 05-07-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Apeldoorn.

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 05, 2011 5:59 pm

op mijn school word er echt zoveel mee gescholden. ik doe het zelf niet, maar als ik vraag of ze niet met het woord willen schelden, krijg ik te horen dat ik een loser ben, maar mij kan dat niet schelen, ik ben niet zo dom als hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://debbiedeflebbie.hyves.nl
xMarloes_Bieber
WebGirl
xMarloes_Bieber


Aantal berichten : 1523
Registratiedatum : 02-01-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : Biebercity.

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 09, 2011 8:28 pm

ik scheld er niet mee !
er is een jongen bij ons uit de klas, en die kan zich ook niet beheersen.
hij begint ook tegen iedereen te schelden met de ziekte.
zijn beste vriend zijn oma is aan k-anker overleden,
en ze hadden ruzie.
hij begon dus te schelden, ook tegen zijn beste vriend.
hij vond het leuk dat zijn oma er aan is overleden, en toen zei ik;
als jou oma eraan dood gaat, dan ben je toch ook niet blij ?
hij'; ja dan vind ik dat leuk .
maaar hij is niet helemaal goed bij zijn hoofd.. sirieus!
niet normaal ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
KellySimpsonx
Blijfertje
KellySimpsonx


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Cody Simpson's schoot

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 07, 2011 12:12 pm

Als je met ------ scheld ben je echt een mongole idioot die geen leven heeft!!!

zoo Blush
Terug naar boven Ga naar beneden
PerfectTwo
Blijft Hangen
PerfectTwo


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 08-08-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : waar koeien in de wei staan:P

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 08, 2011 12:35 pm

die mensen hebben gewoon geen hersen!
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarloes_Bieber
WebGirl
xMarloes_Bieber


Aantal berichten : 1523
Registratiedatum : 02-01-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : Biebercity.

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 26, 2011 9:01 pm

sorry hoor maar als ik echt heel heel heel erg boos ben scheld ik er wel eens mee. maar dat is echt 1 op de 500 keer hoor.

ik zeg er niks van, de mensen gaan zich er niet aan veranderen ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Abc...
Blijfertje
Abc...


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-11
Woonplaats : Hollandiaa!

Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 27, 2011 9:54 am

Ik vind het stom dat mensen het doen. Er zijn zoveel mensen doodgaan aan ------! Het is echt erg! Vooral als er iemand (nu bij mij) in je familie op sterven licht, omdat heel haar lichaam vol met ------ zit!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met k.a.n.k.e.r schelden..   Met k.a.n.k.e.r schelden.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met k.a.n.k.e.r schelden..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: