Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 paranormaal/geesten/energie en mythes.

Ga naar beneden 
+5
Bless
Ilse •FT•
Feel.
Lupa
Imissu
9 plaatsers
AuteurBericht
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimewo maa 09, 2011 12:35 pm

Nou dit is dus een discussie topic over "paranormaal/geesten/energie en mythes" , zie titel Razz
Ik geloof zelf dat er meer is dan dat we zien, maar dat is misschien onzin voor een ander.
Dus hier kan je je para-verhalen kwijt, en kan je je mening vertellen.


Ikzelf ben erg gevoelig en geloof niet in leven na de dood. Ik geloof dat het leven dat we in ons hebben een onderdeel is van het universum en dat het na het overlijden terugkeert naar het "alles", het klinkt misschien stom, maar ik denk dat wij eigenlijk niet echt bestaan, maar dat onze ego een soort illusie maakt. Toch denk ik, dat als je hier gewoon je best doet, je ervan leert, en je kan het beter makkelijker maken voor mensen die niet snappen, dat materie geen waarde heeft. Toch weet ik dat meer mensen er zo over denken, en ik weet dat dat heel moeilijk is op deze wereld, omdat we onszelf klem gespeeld hebben.
Ik geloof dat alles wat je echt hebt, alles is wat je nodig heb, en dat wat je hebt, nog meer waard is dan al het goud op de wereld dat jij niet bezit.
Iets waar ik me ontzettend aan erger is school; het is een plaats waar we leren dat de sterkste ego's het verst komen, en de mensen die ook luisteren naar wat ze voelen, achtergelaten worden. Ik ga tegen alles van school in, ik pest geen andere kinderen, en ik pas me ook niet aan aan andere kinderen, ja en natuurlijk wordt je dan een pispaal, maar als ik stop met zijn wie ik ben, word ik gewoon super depressief, en ik kan niets meer aan, ik ben mezelf dan kwijt en ja... Ook kan ik gedachten lezen, nee niet die gedachten van "hmmm.... ik heb trek in chocolademouse met citroen en aardbei..." , maar zonder dat ik iemand echt goed ken, kan ik een heel levensverhaal uitstippelen door alleen naar het gedrag te kijken van hem of haar. Hier maak ik soms slecht gebruik van, en ik kan mensen heel erg kwetsen, maar als ik het gebruik om mensen te helpen uit moeilijkheden word ik daar voor beloond (nog zo iets, karma, ja iedereen heeft er wel eens last van). Ik ben hoogbegaafd, en ik ben niet de enige op dit forum... Emo
Dit klinkt natuurlijk allemaal eigendunk enzo, maar ik wordt er niet vrolijker van, en soms wens ik dat ik gewoon een kind was dat normaal was zoals iedereen, maar dat ben ik niet, en ik kan er niet makkelijk mee leren leven. Soms wens ik dat ik er gewoon niet was, en heb ik zelfmoordneigingen, maar zoals jullie zien of lezen, ik leef nog 0.o .
Ook moet ik zeggen dat een deel van wat ik denk, te maken heeft met mijn moeder, ze is zeer gelovig, en doet aan yoga. Ze is erg gehandicapt en de dokters zeiden dat ze niet ouder dan 20 zou worden, maar doordat ze positief bleef geloven in haar leven, bleef ze ook leven, en ze leerde zelfs zichzelf te lopen en te praten en te bewegen. Zulke doorzettingsvermogen zijn gewoon buitenaards 0-0 , en ik heb het jammer genoeg niet, maar ze is zo'n groot voorbeeld voor me, dankzij haar leef ik nu en ik ben haar daar dus ook dankbaar om.

beetje lang verhaal -- Imissu --- Ja ik weet het, ik zweef..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimewo maa 09, 2011 6:52 pm

ik geloof absoluut in geesten!
ik kan hun aanwezigheid soms voelen
en ik kan aura's zien. mis niet heel erg van belang toip dit topic maar ik wou het tog even zeggen
en Imissu, ik ben het met je eens! pesten enzo doe ik ook niet aan mee maar als iemand iets tegen mij zegt kan ik me heel goed verdedigen bijv:
iemand beukt tegen mij aan(expres), ik zeg: doe eem normaal ofzo en kijk uit waar je loopt!
zo'n brugger(alsof die mij iets kan maken XD) zegt: doe t' zelf eem hoer!
ik: hou je bek jong slet, ik vraag er tenminste nog geld voor (o=) )
zij: kom dan
ik: kom jij maar! jij loopt tog weg?!
zij: ik verspil geen tijd aan jou, zo lelijk als je bent.
ik: doe je tog, en dat ik lelijk ben is oud nieuws, hoef jij me niet meer te vertellen!
zij: nou en!
ik: kan je niks beters bedenken?
weet ze niks meer, dus loopt ze weg en doet alsof ze me iets kan maken!
sorry hoor! maar als zij mij iets doet ligt ze zo op de grond!
(hoezo agressief)

ik geloof in niks na de dood ik hoop alleen dat we een 2e leven hebben of idd meerdere levens
dat vindt ik wel een mooie gedachte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimewo maa 09, 2011 10:06 pm

Mooi verhaal, jezus wat kan je fel zijn ;] , ik ben zo niet tegen anderen, dat is positief en negatief jammergenoeg...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimedo maa 17, 2011 9:02 pm

Zelf ben ik echt heel erg gevoelig..Da's soms echt irritant..
Imissu, wat knap van je moeder zeg! Ik begrijp dat je haar als een groot voorbeeld ziet!
Zelf ben ik vroeger gepest, dus pest ik zelf ook niemand..
Ik ben ook heldervoelend..Ik voel echt super veel aan, echt irritant (soms dan)..

Voorbeeldjes :

Ik kan echt niet tegen mensenmassa's, ál die mensen die verschillende energieën met zich meedragen, ik kan er gewoon niet tegen. Ik krijg hoofdpijn/word misselijk/ of raak in de stress en ga snel huilen, dit overkwam mij in Amsterdam..Dat was echt niet fijn. Toen ik weer thuis was (een veuul rustigere omgeving), was het weg.

Laatst was een vriendin van mij super gespannen het 1e uur omdat ze het 2e uur een presentatie moest houden in het Engels..
En ik stond dichtbij haar en toen voelde ik me zó gespannen echt als ik er weer aan denk vliegt het naar mijn keel. Dus toen zei ze : 'Ik ben echt zenuwachtig, bah'.
Mijn reactie daarop ; 'Oh, daar komt het dus van..! Ik ga even wat verderop staan..sorry ik voel het gewoon van jou.''

Diezelfde vriendin was vandaag ook super moe, en ik voelde telkens als ik bij haar stond, een vreselijke negatieve energie.. Dat was echt niet fijn, toen liep ik maar even alleen weg en was het over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimevr maa 18, 2011 7:08 pm

Zoiets heb jij nog nooit verteld 0-0
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Ilse •FT•
Special Member
Ilse •FT•


Aantal berichten : 624
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lost in Space! NyanNyanNyanNyanNyan!

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimezo maa 20, 2011 1:15 pm

Ik heb hier eigenlijk nies of veel te zoeken.
Als ik mezelf ga geloven, dan wel :$
Maar ik ben verschrikkelijk bijgelovig...
En bijziend, op mijn eigen manier... Suspect
ik geloof niet echt...nee.
Ik zit er over te denken om een nieuwe godsdienst te vinden, want geloven vind ik zegmaar...fijn paranormaal/geesten/energie en mythes.  900815
En over de mythes...bedoel je daar bijvoorbeeld de griekse mythologie mee? Of mythes met demonen enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimedi maa 22, 2011 6:23 pm

Wauw imissu, ik blijf mezelf verbazen als ik dingen over jou lees. En ik ben het bijna altijd met je eens, pesten wordt gewoon onderschat. Maar ik geloof dan wel weer in leven naar de door, misschien ook omdat ik bang ben voor de dood en het onbekende, het niets

Uhm, zelf denk ik niet echt dat ik iets speciaals heb ofzo.. Kan niet sterk aura's zien, alleen een beetje voelen, kan net als feel niet goed tegen grote groepen mensen(hoofdpijn, duizelig, gestrest, geïriteerd enz.) maar meer is het niet echt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimewo maa 23, 2011 10:10 pm

@Feel. dat je voelt hoe anderen zich voelen heeft mijn vriendje ook.
hij vindt het heel vervelend en irritant!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimevr apr 01, 2011 4:53 pm

@Imissu, hihi yushh..

@Lupa, ja, dat klopt! Maar ik voel het sterker als ik zelf niet zo goed in mijn vel zit. Dan ben je stukken kwetsbaarder en komt het ook harder binnen..
En het is soms inderdaad echt irritant, want dan heb je bijv. niet door dat het van iemand anders is, ipv jezelf ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimedi apr 05, 2011 4:02 pm

0-0 jezus. feel. 0-0
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimewo apr 06, 2011 6:48 pm

Wat is er? Blush Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimedi apr 12, 2011 9:41 pm

Huh, wat is er meid? Waarom haat je me?
Ik kom inderdaad de laatste tijd amper op GirlzForum, maar dat komt omdat ik het druk heb..
Waarom zeg ik nou weer niets?
Terug naar boven Ga naar beneden
dees1996
Blijft Hangen
dees1996


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 15-04-11
Leeftijd : 28

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:22 pm

In paranormaal geloof ik wel, dat heet een rede.
Iemand die ik ken heeft dat heel erg. Hij kan ook pijn bij mensen voelen.
Dit is heel irritant want als ik dan een keer me k*t voel voelt hij het ook.
Of als je bijvoorbeeld ergens pijn hebt.
Ik zelf heb vaak last van mijn rug en knie.
Hij zit bij mij in het team bij onderwaterhockey dus altijd als ik last krijg dan wil ik gewoon doorspellen alleen dat mag dan niet van mijn trainer omdat hij dat dan zegt tegen hem.
Zijn neef heeft het zelfde en is een keer in zo'n programma geweest.
Dat heeft ook te maken met geesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
coffee
Blijft Hangen
coffee


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 05-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een knus huisje.

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimevr aug 05, 2011 9:14 pm

ja, ik geloof in meer.
ik geloof in leven na de dood, geesten, hemel, paranormale dingen enzo.
ik bedoel, kijk bv. naar Derek Ogelvie, hij heeft al ZO vee dingen goed, dat het toch geen gezwam kan zijn?
en al die andere paranormale mensen in de wereld, hoe komen zij dan aan de juiste antwoorden?
jazeker, ik geloof in vrijwel alles op dat gebied.
alleen weet ik niet of ik in demonen geloof, ik durf er ook niet in te geloven, heb te veel paranormal activity gekeken ofzo, maar dat was gewoon heel eng en ik ben bang dat als ik te veel aan demonen denk, spreek, schrijf of wat dan ook, mij iets heel ergs overkomt of ze mij opzoeken ofzo..
maar goed.
ooit zullen we er achter komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimezo aug 07, 2011 12:29 am

@feel
w00psss niet zo bedoeld xd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
esmeoord
Newbie



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 27-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noordwolde

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimeza aug 27, 2011 8:38 pm

Ik geloof zeker weten in geesten!

Ik geloof dat als we dood zijn door de wereld kunnen zwerven als geesten. Ik hoor soms dingen die ik niet zie & dan hoor ik ook echt gewoon stemmetjes. Ik durf me er zelf alleen niet te veel in te verdiepen, kijk naar paranormal activity daar gebeuren de ergste dingen alleen maar omdat je ze gaat filmen. Ik geloof dus dat je je er gewoon niet te veel in moet verdiepen & dat je dan gewoon nergens last van krijgt. & tuurlijk zijn er geesten... waar haalt derek al die antwoorden dan weg uit zijn tvshow.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.esmeoord.hyves.nl
Abc...
Blijfertje
Abc...


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-11
Woonplaats : Hollandiaa!

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimezo aug 28, 2011 12:13 pm

esmeoord schreef:
Ik geloof zeker weten in geesten!

Ik geloof dat als we dood zijn door de wereld kunnen zwerven als geesten. Ik hoor soms dingen die ik niet zie & dan hoor ik ook echt gewoon stemmetjes. Ik durf me er zelf alleen niet te veel in te verdiepen, kijk naar paranormal activity daar gebeuren de ergste dingen alleen maar omdat je ze gaat filmen. Ik geloof dus dat je je er gewoon niet te veel in moet verdiepen & dat je dan gewoon nergens last van krijgt. & tuurlijk zijn er geesten... waar haalt derek al die antwoorden dan weg uit zijn tvshow.

Vind ik ook! Hoe kan die Derek dat anders allemaal weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilse •FT•
Special Member
Ilse •FT•


Aantal berichten : 624
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lost in Space! NyanNyanNyanNyanNyan!

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimema sep 05, 2011 9:51 am

Ik geloof in de mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitimeza nov 12, 2011 7:33 pm

^ mooie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
Gesponsorde inhoud





paranormaal/geesten/energie en mythes.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: paranormaal/geesten/energie en mythes.    paranormaal/geesten/energie en mythes.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
paranormaal/geesten/energie en mythes.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: