Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Werkchat...

Ga naar beneden 
+10
xdiamantje
DSA-x
Bunny
TamSz
Ilse •FT•
MONAxTOETJE
ikbenjounietdushii!
xLions
primrose
Imissu
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 30, 2010 2:49 pm

DSA-x schreef:
Dan heb je nog die keer dat ik een stapel kratten omgooide, de magazijndeur tegen mijn teamleider aangooide, en ik zat eens vast in de diepvriescel x'D
Oh, en een klant liet eens youghurt vallen, toen was de schrob-machine ook nog kapot en moesten ik en mijn collega's alles met de hand dweilen, en toen kwam onze teamleider langs en die gleed uit over de natte vloer Embarassed
Haha, hoe kun je je nou opsluiten in een diepvriescel, hahaha!

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DSA-x
Newbie
DSA-x


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 23-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : jouw achtertuin (:

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 30, 2010 2:56 pm

Nou, heel simpel eigenlijk.
Ik die diepvriescel in, om iets te zoeken voor een klant. Maar toen deed iemand de deur achter mij dicht, want hij moest bij de koelcel (dat ernaast is) en kon er niet bij met die deur open. Maar hij zag mij niet en deed dus gwn die deur dicht.

En van de binnekant krijg je hem nog wel open, maar soms gaat die heel stroef. en toen stond ik daar, in het donker ahaha x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:28 pm

Ik zou graag willen oppassen, heb me ook opgegeven bij FlexOppas, maar geen reactie's Sad...
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 3:18 pm

xdiamantje schreef:
Ik zou graag willen oppassen, heb me ook opgegeven bij FlexOppas, maar geen reactie's Sad...

Ben je daar niet te jong voor dan? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 3:49 pm

Haha nou nee want er stonden zelfs kinderen bij van 10!
En sommige mensen vragen ook om jongere mensen.
Maar goed.
:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Alerion
Blijft Hangen
Alerion


Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Duiven

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimema jan 03, 2011 3:56 pm

Ik heb geen officiële bijbaan, omdat veel dingen gewoon niet mijn ding zijn... zoals in een winkel werken. Het lukt me gewoon niet of zo, er is altijd wel iets waardoor ik maar heel kort ergens werk.

Wel doe ik naast mijn studie soms fotoshoots (als fotografe), daar verdien ik dan wel wat mee, dus het is prima te doen. Wel zou ik eigenlijk graag wat bijverdienen door websites te ontwerpen en andere dingen te ontwerpen, waar ik ook voor op school zit... Maar dat is niet echt te vinden als je nog studeert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metzfotografie.nl
TamSz
Blijft Hangen
TamSz


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-12-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dordrecht

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:17 pm

ik heb ook vanalles gedaan, zoals folders gelopen voor de plus, 2 jaar gewerkt als vakkenvuller bij de plus, bij me oom gewerkt, die een appartementencomplex bijhoud. best zwaar werk was dat wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imissu
ForumQueen
Imissu


Aantal berichten : 880
Registratiedatum : 20-12-10
Woonplaats : boven de prullenbakken van primrose en xLions :D

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimema jan 03, 2011 6:50 pm

misschien moet je werk van dichterbij zoeken, je weet wel gewoon opassen op je neefje of broertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://peronsa-non-grata.webklik.nl
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 8:21 pm

ik heb vrijdag een sollicitatie voor een bijbaantje.
Ik zoek echt al super lang een leuke baan en nu werd ik in de vakantie door een groepje jongeren aangehouden of ik me daar in voor wilde schrijven.
Waren echt super gezellige mensen. Het idee is dat je voor veronica ( soort tv gids, hoop niet dat dit reclame is?Blush) moet treinen door zuid nederland met dat groepje en dan abonnementen aan moet smeren haha.
Maar ik ben dus superzenuwachtig want dan gaan ze allemaal vragen stellen enzo en ik kan dat helemaal niet.. Moest t gewoon even kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alerion
Blijft Hangen
Alerion


Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Duiven

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 8:28 pm

Oh zulk werk heb ik ook gedaan! Is altijd heel gezellig ja. :) Wel moeilijk soms, verkopen. Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metzfotografie.nl
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 8:32 pm

Ja, ik moest voor mijn moeders werk eerst ook op de beurs verkopen. Ook zoiets, maar dan heb je nu meer gezelligheid haha.
Ik hoop trouwens dat ik wat meer kans maak vanwege werkervaring Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alerion
Blijft Hangen
Alerion


Aantal berichten : 235
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : Duiven

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11, 2011 8:33 pm

Waarschijnlijk moet je een proefdag doen en moet je een vast aantal dingen verkopen om aangenomen te worden (dus als je er 5 verkoopt, ben je aangenomen bijvoorbeeld). :)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.metzfotografie.nl
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 16, 2011 3:20 am

ik zal eens even en verslagje van mijn sollicitatie geven haha.
ik kwam daar aan en toen kwam er net een jongen naar buiten dus ik meteen naar binnen. en toen was daar alleen een trap. dus ik dan maar die trap op. sta ik daar boven. kijk ik zo'n kamer in. zitten daar 6 mensen, helemaal stil, mij aan te kijken. dus ik hang mijn jas op en leun tegen de trap smsend naar mijn vriendinnen dat t al lekker begint omdat ik er behoorlijk lost bij stond Embarassed bleek dat ik had moeten aanbellen. dus uiteindelijk kwam er zo'n vrouw mijn hand schudden en bracht me naar de kamer met de 6 stille mensen. die bleken ook allemaal sollicitatie te doen. toen begon die vrouw met vertellen wat het precies inhield allemaal en wat de bedoeling was. wij mochten eerst iets over onszelf vertellen. naam, leeftijd, school, woonplaats, eerdere baantjes. en daarna moesten we iets uit de kamer pakken en verkopen aan je buurman/vrouw. dat gin echt super goed Werkchat... - Pagina 2 16766 alles bij elkaar duurde t anderhalf uur ofzo, maar vooral veel gepraat. en toen kregen we apparte gesprekjes. en ik kreeg een contract aangeboden Werkchat... - Pagina 2 16766 voor een half jaar. zaterdag heb ik eerst een training en dan mag ik de week daarop meteen beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 16, 2011 3:25 am

dat was het goede nieuws, maar ik zit nog wel ergens mee.
mama vond het er ordinair en is bang dat het niet veilig genoeg is.
en ik heb voor dat contract wel haar handtekening of die van papa nodig, maar papa wil die door mama ook niet meer geven. papa zegt dat ik of moet wachten tot ik 16 ben, maar dat half jaartje maakt toch niks uit?! of dat een vriendin daar ook moet gaan werken, ookal gaat die dan niet naar dezelfde stad die dag. gewoon dat niet alles onbekend is. hebben jullie tips hoe ik ze kan overhalen? ik wordt woensdag gebeld of ik zaterdag die training nog wil en mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustOnlyMe
Trouwe Member
JustOnlyMe


Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Naast Jou xD

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 16, 2011 12:43 pm

ik werk nu een jaar bij de albert heijn achter de kassa en het bevalt me echt heel erg.. altijd wel leuke klanten.. werk best veel naast school rond de 12-20 uur.. en ik verdien er genoeg mee om er dingen mee te betalen:D
Terug naar boven Ga naar beneden
punkrockprincess
Trouwe Member
punkrockprincess


Aantal berichten : 443
Registratiedatum : 02-03-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Sweetlakecity.

Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 26, 2011 6:27 pm

ik werk in callcenter voor kpn (tevens bbl opleiding commercieel medew.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Werkchat... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werkchat...   Werkchat... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Werkchat...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Algemeen :: School, stage en werk-
Ga naar: