Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!

Ga naar beneden 
+3
MONAxTOETJE
TamSz
xdiamantje
7 plaatsers
AuteurBericht
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimewo dec 29, 2010 4:30 pm

Hoooi gf - leden,
ik krijg de hele tijd in mijn mail een berichtje van Girlzforum als er een nieuwe reactie/berichtje word geplaatst, hoe zet ik dit uit? want het is echt heeeel erg irritant.

xxxx
xdiamantje.
Terug naar boven Ga naar beneden
TamSz
Blijft Hangen
TamSz


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 22-12-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dordrecht

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimewo dec 29, 2010 4:41 pm

ja dit had ik ook.
je kan dit veranderen bij je profiel en dan voorkeuren :)
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimewo dec 29, 2010 6:56 pm

Ik ook, alleen dat heb ik gedaan alleen nu is het er nog steeds?
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimewo dec 29, 2010 11:32 pm

Er staat rechtsonder bij elk topic/fora.. ; 'Abonneren op dit onderwerp'.. daar kan je het uitzetten..!
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimewo dec 29, 2010 11:52 pm

Ja, maar ik had gedaan wat TamSz zei maar ik krijg nog steeds mail...
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:24 am

Feel. schreef:
Er staat rechtsonder bij elk topic/fora.. ; 'Abonneren op dit onderwerp'.. daar kan je het uitzetten..!
Nee hoor, want dat is alleen per topic. In je profiel kun je alles uitzetten.
En er staat niet onder elk topic Abonneren uitschakelen enzo... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:56 am

ja, opzeggen dan??
Haha, en bij elk topic dan. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 1:59 am

Ik probeer te zeggen dat dat niet bij elk topic staat. En dat je dat alleen kunt opzeggen bij je profiel omdat het over alle topics gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 2:15 am

K heb nog steeds ; Rond de 40 berichten van GF
& dan nog facebook erbij, 300 berichten :O
Dit is te erg!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:15 pm

@mona, sorry! Miscommunicatie.. Embarassed

Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
MONAxTOETJE
Special Member
MONAxTOETJE


Aantal berichten : 642
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 27

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 1:10 pm

Haha, kan he!
is niet erg hoor ghahahaha! :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimedo dec 30, 2010 3:10 pm

Oke dan !(: Big smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimevr dec 31, 2010 12:31 am

Ik krijg ze nog steeds...
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimevr dec 31, 2010 12:55 am

Bij je gebruikers instellingen, moet je ff goed kijken ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimewo jan 12, 2011 11:17 pm

'k krijg dat ook de hele tijd, diamantje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimevr jan 21, 2011 1:03 am

K heb het bij instellingen ingesteld, maar nog steeds komt 't .. irritant!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimevr jan 21, 2011 1:05 am

Ik heb der oook last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
xdiamantje
SuperGirl
xdiamantje


Aantal berichten : 1366
Registratiedatum : 23-12-10
Woonplaats : ergens in Nederland (:

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimevr jan 21, 2011 9:21 pm

Ik heb het ook nog steeds...
Terug naar boven Ga naar beneden
xMarloes_Bieber
WebGirl
xMarloes_Bieber


Aantal berichten : 1523
Registratiedatum : 02-01-11
Leeftijd : 73
Woonplaats : Biebercity.

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimevr jan 21, 2011 10:10 pm

ik ook, myn hotmail zit nu bomvol met mailtje van GF.
maar ook andere dingen maar dat is ongeveer 700 berichten nu ofzo ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Girlzforumlover. <'3
ForumQueen
Girlzforumlover. <'3


Aantal berichten : 771
Registratiedatum : 07-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ergens ;)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimeza jan 22, 2011 2:39 pm

Myn inbox ploft er nog een keer van man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny
Woont hier
Bunny


Aantal berichten : 1222
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hier ! :)

Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitimeza jan 22, 2011 3:39 pm

Jaa Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!   Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik krijg de hele tijd mail van Girlzforum als er een nieuwe reactie word geplaatst?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe versie msn
» Show je nieuwe aankopen
» Als je 'm invult krijg je een koekje :D
» Shit!!! hoe krijg ik dit weer teruggezet??!!
» GirlzForum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: