Girlz Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Girlz Forum

Forum voor meiden, vrouwen, meisjes, girlz om zaken te bespreken.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Bless haar verhaal

Ga naar beneden 
+10
Bunny
MONAxTOETJE
xLions
Feel.
xanoniemx
primrose
Malice
Imissu
Evol
Bless
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 09, 2011 5:47 pm

oke, heel veel succes!<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 09, 2011 11:50 pm

Succes meid! Maar het gaat je wel lukken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 12:18 am

Pf, nou ben vanochtend weer naar de psycholoog geweest. En ik weet nog steeds niet precies wat ik er van moet vinden, maar ik ben al blij dat ze aardig is en ik goed met haar kan praten :]
Terug naar boven Ga naar beneden
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 11:35 am

Fijn! Het is ook moeilijk in het begin. Hoevelste x was dit ookalweer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 8:27 pm

2de keer nogmaar, en geez wat kan ik me dan slecht concentreren daarna, zelfs vandaag kon ik mn hoofd er maar niet bij houden. Maar toen.. een jongen sneed perongeluk in zn vinger en die les naarna, toen we naar nederlands gingen, liep hij achter zo'n meisje(jeweetwel, brutaal en luidruchtig) die riep keihard IIEEEUWIIEEEUW! En zei toen tegen mij(ik liep naast haar) 'gadver, en liep een emo naast me!' ik keek haar raar aan en toen zei ze 'hij heeft in zn vinger gesneden, hij is emo!'

Die les kon ik bijna in huilen uitbarsten, elk moment..
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 8:53 pm

Dat is normaal.. Ik vind het ook 'dom' dat mensen zomaar iemand een emo gaat noemen e.d.
Maar in jouw geval is dat zeker normaal dat je elk moment wel kon gaan huilen.. Ik bedoel je hebt net een (denk ik) 'zwaar' gesprek gehad over jouw 'problemen' en je wordt er gelijk weer mee geconfronteerd en dan op een manier waarbij het lijkt alsof emo's 'gek' zijn..(of andere soort mensen ..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:24 pm

Ja, en vies en eng.. ik begrijp niet dat mensen zomaar zoiets beledigents kunnen zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 14, 2011 12:56 am

ik snap t, echt super dom.
bij mij in de klas hadden de jongens een tijdje dat heel sterk bij alles was het iets met snijden of emo. en toen vroegen ze een x helemaal lachend aan mij of ik me weleens heb gesneden. als grapje. en dan had ik de avond van te voren daar zo gezeten. serieus, leer denken ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 14, 2011 8:10 pm

Ja, het is gewoon respectloos.
Maar de meeste mensen houden daar geen rekening mee, zij denken ach..joh..Ze snijden hunzelf..dat slaat nergens op. Maar zij kennen het verhaal wat erachter zit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:57 am

En trouwens, als je jezelf snijdt hoef je nog geen emo te zijn,
evenmin als je emo bent, je per se snijdt..

Maarja, mensen moeten weer iedereen in hokjes stoppen hea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 15, 2011 7:29 pm

Ja, precies.. Die vooroordelen zijn zo onrealistisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feel.
Special Member
Feel.


Aantal berichten : 524
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : ..

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 15, 2011 7:33 pm

Soms dan..natuurlijk.
Het is wel menselijk..Je creëert ze gewoon automatisch..Maar opzich denkt niet iedereen daar natuurlijk over na, dus dan maar net alsof doen dat je het niet hoort maar ja..Zo makkelijk gaat dat ook niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
xmereltje
Blijfertje
xmereltje


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 28

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 16, 2011 1:11 am

t is gewoon moeilijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bless
Trouwe Member
Bless


Aantal berichten : 436
Registratiedatum : 20-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Overal waar bart is xd

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 19, 2011 9:38 pm

Hee alle peoplz of gf2! Ik weet niet eens meer hoeveel er nog hier op dit forum gepost wordt, maar ik ben jullie wel een berichtje verschuldigd.

Na bijna 4 maanden bij de psycholoog kan ik zeggen dat ik steeds meer controle heb over mijn emoties, ik voel me een stuk beter. Ik heb iig geen depressie meer en alleen nog last van stemmingswisselingen, afvallen en af en toe nog een sneetje. Wat voor mij al een hele verbetering is hoor, als het voor jullie niet zo klinkt ;]. En zoals jullie al dachten heb ik littekens, maar die worden steeds lichter en ik voel me al een stuk meer op mn gemak als ik bijv. zou zwemmen. Ik draag alleen nog steeds een vest als ik met school sport.. Ik hoop echt dat ik over een tijdje weer helemaal de oude ben. Maar ik weet dat het eten nog een lange tijd me zal achtervolgen..

Wish me luck!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupa
ForumQueen
Lupa


Aantal berichten : 849
Registratiedatum : 29-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : een klein huisje aan de rand van het niets! =)

Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 19, 2011 9:39 pm

mooi dat et beter gaat!!
hoop dat je dr snel vanaf bent! <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bless haar verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bless haar verhaal   Bless haar verhaal - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bless haar verhaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bless haar knutselhoekje ^^'
» Dik Haar
» [verhaal] Just the way it is
» Mijn Verhaal.
» Verhaal: Behind those hazel eyes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girlz Forum  :: Lifestyle :: Problemen-
Ga naar: